Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kollektivfelt i Fyllingsdalen

Startet av Siki, søndag 09. juli 2017, klokken 14:32

« forrige - neste »

Siki

Hei,


Jeg vet ikke hva som er, men før når jeg hørte på musikk i bilen over bluetooth og filmet videoer i Snapchat, så hørte en musikken i vidoeen. Men det gjør jeg ikke lengre. Plutselig så hører jeg ikke musikken som spilles i annlegget - i snapvideoen.

Har prøve i forskjellige biler.

Hva er dette for noe? Finnes det noen innstillinger for dette?

Jeg mistenker at det er noe med Telefon å gjøre, for jeg mener det funket før jeg rotet der og la til telefonen. Men hvordan reverserer jeg dette? Jeg har prøvd å gå i Innstillinger og skru av bluetooth for Telefon, men da får jeg ikke koblet Garminen mot telefonen over bluetooth. Mobilen står at den er koblet til men finner altså den ikke på media. Jeg har og prøvd å slette mobilen inne under Telefon, men da er det sjanseløst å koble sammen ... Det funker ikke.

Noen tips? Takk!

brako79

#1
Fungerer andre medialyder via blåtann? Hvis ikke, på telefonen, gå inn på bluetooth og klikk inn på paringen til bilen, der er det valg om hva lyder som skal over bluetooth. Telefon og media.
Ellerz er det kanskje et valg i bilen om den skal automatisk spille bluetooth lyd.
Håper det hjelper.

Edit: setting i snapchat på å kutte lyd? Etter opptak,  før sending, se etter høyttalersymbolet og klikk på det.
///Mvh
Kristian
'17 e-Golf juni / res 14.11 - levert 14.6.
'93 M5T
'89 325ixT

Siki

Er ikke så avansert på iPhone :/

Men!

Fikk det til. :)

På Garmin enheten som er mediaspilleren i bilen så er det mulig å parre to telefoner. Så min telefon var som telefon nummer 1. Trykket på ikonet for telefon nummer 2, og da helt utrolig nok kommer lyden opp i videoen! :D


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA