Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 100 meter kabelstrekk til parkeringsplass - tykkelse på strømkabel

Startet av madsskon, lørdag 08. juli 2017, klokken 12:23

« forrige - neste »

madsskon

TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

Thor anders

slindvik

Thor2014

Thor anders

Sitat fra: Thor2014 på torsdag 27. april 2017, klokken 21:09
Sitat fra: Thor anders på torsdag 27. april 2017, klokken 19:58

Sent from my iPhone using Tapatalk
3cm lavere hadde den vært helt best!
Måtte vært luft i så fall. Mye dårlige veier rundt omkring, og blir brukt daglig. Men hadde så absolutt gjort seg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

DaTwister

Lett senket. Mulig det blir litt mer, men litt usikker på hvor grensen går for at jeg må ta hjul kontroll. Så skal teste litt her først :)

Cirion

Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Rolf Marius

S85
3M wrapped Satin Frozen Vanilla White

Øggen

Minusgrader og frosne morgener e endelig borte og sommersko blei montert. Vossen CVT 22"
(Står i high grunna teit  innkjørsel på tomta)

Edit: takk Muffinman for tips ang bilde
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

petersv

God gammel årgang på disse bildene.  Høyt savnet bil.

Muffinman

Sitat fra: Øggen på lørdag 29. april 2017, klokken 20:35
Edit: Ka f... det e som e problemet med å legge ved bilde for tia. Kjøpte ny telefon da det overhodet ikkje fikk på den forrige og no på den nye også. Bildet e 3789kb, full fart med 4G bedrift.
Får melding:
Vedlegget kunne ikke lagres. Dette kan være fordi opplastningshastigheten er for treg eller at filen er større en det serveren tillater. Ta kontakt med administrator for mer informasjon.
Legg bildet i vedlegg til epost. Om du har Android får du sannsynligvis mulighet til å velge 100%, 30% eller 10% filstørrelse. Velg 30% og send til deg selv. Lagre og last opp.

mahp

Stig O

I fare for og gjøre Muffinman uvel, poster jeg mine Work Gnosis sommerhjul. Dog ikke krom, men polert aluminium. Synes finishen oser kvalitet i forhold til krom og lakkerte, men det er nå min smak.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Muffinman

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA