Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hvor er fusebox nr 1 på 2013 p85+

Startet av Bekkenes, fredag 07. juli 2017, klokken 09:37

« forrige - neste »

Bekkenes

TMS 75D 17 silver m/ Ultrahvite 25.11.2017
BMW i3 94Ah Fully Charged Edition 23.12.2016 > 16.11.2017 (30,000km)
Leaf Tekna Slate '13, Hentet 18.12.13 > 23.12.2016
58535km 23.12.2016
Avatarer/minibilder av Leaf til brukeren din (-:

Autowinder

TM3 LR AWD «Amore Odiata»

motgang

Herlig, nå må jeg skrolle litt for å nå klimatiseringsknappen. Regner med jeg fortsatt må sitte som en idiot og vente med appen åpen på bekreftelse for at systemet ikke skal låse seg.

JorgenM

Får du ikke notification om at den feiler eller er suksess? Slik er det i alle fall på Android (som forøvrig ikke har fått den nye versjonen enda)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

Jeronan

Can't help but still liking the iRemote app more.

BMW still has a long way to go with the Connected app. /sigh
Model S 75D - Nov 2017
BMW i3 2017 - Feb 2017

JorgenM

Vel, fortsatt bedre enn Tesla-appen :)
De andre produsentene vet jeg lite om.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

thawi

Sitat fra: JorgenM på torsdag 27. april 2017, klokken 08:27
Vel, fortsatt bedre enn Tesla-appen :)
De andre produsentene vet jeg lite om.

Hva er det du synes gjør Connected bedre en Tesla sin? Jeg synes tesla sin er vesentlig kvikkere i responsen, og oppdaterer seg oftere. Liker også at jeg slipper å holde inne knappene et par sekunder for så å vente på at kommandoen skal gå igjennom (noe som tar ganske lang tid). Et par andre ting jeg liker godt med Tesla appen er at jeg kan se hvor fort bilen lader, samt at jeg kan se hvor bilen er selv om den er i bevegelse. Med Connected kan jeg heller ikke velge temperatur, bare skru på klimakontrollen. Forøvrig viser Connected meg kun avstander i miles, og jeg kan ikke stille den om til km (har ikke funnet noen innstilling for det). Ellers skulle jeg gjerne hatt timer-funksjonalitet inn i Tesla sin app.

Jeg har begge appene på iPhone.

JorgenM

Sitat fra: thawi på torsdag 27. april 2017, klokken 09:34
Hva er det du synes gjør Connected bedre en Tesla sin?
At man ikke kan tidsinstille forvarming.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

Jeronan

#8
Sitat fra: JorgenM på torsdag 27. april 2017, klokken 08:27
Vel, fortsatt bedre enn Tesla-appen :)
De andre produsentene vet jeg lite om.

The point is that BMW had a pretty good app for the BMW I-series with iRemote and replaced it with a general app BMW Connected, stopped updating iRemote before even coming anywhere close to implementing all the features of iRemote in the new one.

I also like the design and user interface of iRemote a lot more. It was purely for the BMW I-series while BMW Connected is for all BMW cars, resulting in a messy and unintuitive interface.

I guess people with more than one BMW car it's nice they can control their cars with one app, but for people with just a BMW i3 the iRemote app is just a much nicer app.

Just my 2 cents.
Model S 75D - Nov 2017
BMW i3 2017 - Feb 2017

JorgenM

If you own more than one BMW, the BMW Connected app is very convenient. I haven't tested the new version yet though :)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA