Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nakkestøtten følger ikke førerprofilen?

Startet av Go-carter, mandag 03. juli 2017, klokken 08:40

« forrige - neste »

Go-carter

Sitat fra: AmocoCadiz på tirsdag 25. april 2017, klokken 12:39
Hvis man vil drifte på bane kan også Nissan Leaf brukes..!

Leste nylig i en utgave av Auto Motor Sport om en som fikk til å  drifte 2 runder på bane med Leaf, brukte bl.a. dekk med 95% mindre veigrep.

Også Autocar i UK har testet dette.
Må da gå an å chip-trimme Leaf, med så mange solgte eksemplarer rundt omkring må det vel være noen smarting som hakket styringssystemene?



Leaf er faktisk en av de få som har et alternativ. NISMO leverer trimmet VCM for 10-15 lapper:

http://insideevs.com/nismo-your-leaf-for-about-10000-or-just-swap-the-vcm-and-get-more-performance-for-1385/

Men igjen - her er understellet begredelig, ettermarkedet er minimalt + at det virker som det å faktisk få tak i VCM'en er bortimot umulig. Jeg skjønner jeg er kravstor, men det er likevel rart at ingen der ute har klart å hacke seg inn i Ola-Nordmann bilene.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

knut.aulie

Tenk om Nissan hadde laget en elektrisk Gt-R Nismo [emoji39]

AmocoCadiz


Magster

Ryktes vel en Bmw i3 med mer effekt og bredere hjul også. spionbilder ligger allerede på nett.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA