Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Blended brakes (Regenerering ved bruk av bremsepedal)

Startet av Sunshine, lørdag 01. juli 2017, klokken 11:57

« forrige - neste »

Sunshine

er det noe must,eller er den som "alle andre"?,ser gjensidige matcher lett den prisen vi fra forhandler i dag,men har jo da bonuser i gjensidig? Rakk ikke å studere/spørre om det i dag,prøve å se om jeg finner noe på nettet,men spør her også :)

Rumshot

Fikk tilbud på en plass mellom 200-250 kr mnd (75% bonus)

Sunshine

Sitat fra: Rumshot på fredag 21. april 2017, klokken 15:58
Fikk tilbud på en plass mellom 200-250 kr mnd (75% bonus)

550,- i mnd her kom vi ut med. Full bonus. 16.000 i kjørelengde.
Sjekka gjensidige,de tok den til 370,-mnd,med pluss forsikringen.

Rumshot

Burde vel si at dette var hos gjensidige, men tror dette var 12000km

brako79

12.000 km og 75% bonus, full kasko med leiebil 30 dager koster meg ca 4500 i følge Tryg.
En kollega anbefalte vw-forsikringen, da den slo billigere ut enn hans ordinære forsikringsselskap.
Jeg vil ihvertfall ha et tilbud derfra før jeg bestemmer meg.
///Mvh
Kristian
'17 e-Golf juni / res 14.11 - levert 14.6.
'93 M5T
'89 325ixT

jcnorway

Kanskje greit å opplyse om bosted når man sammenligner priser her? Som regel stor forskjell på om man bor i Oslo eller Kirkenes.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

Rumshot

Pris 251 kr mnd (75% bonus) hos gjensidige
12000 km uten leiebil
Ålesund

En annen ting man må tenke på er jo at man får tilbake penger om man kjører skadefritt hos gjensidige så om du har alle forsikringer her får man vel tilbake rundt 1000kr. dekker jo 4 mnd bilforsikring det =)

TM

Sitat fra: Rumshot på lørdag 22. april 2017, klokken 11:39
En annen ting man må tenke på er jo at man får tilbake penger om man kjører skadefritt hos gjensidige så om du har alle forsikringer her får man vel tilbake rundt 1000kr. dekker jo 4 mnd bilforsikring det =)
Du tenker vel på det årlige kundeutbyttet ? Det får man vel selv om man har skade, og det er vel en andel av overskuddet til selskapet. Det kan vel utgjøre 10-15 % av årlig premie.

Oddaa

Sitat fra: TM på lørdag 22. april 2017, klokken 12:16
Du tenker vel på det årlige kundeutbyttet ? Det får man vel selv om man har skade, og det er vel en andel av overskuddet til selskapet. Det kan vel utgjøre 10-15 % av årlig premie.
Må være det som menes ja. 10-15 % kan sikkert stemme, fikk tilbake drøyt 2000 kr sist mener jeg. Men må skatte av disse pengene da.

Gjensidige ble gunstigere en VW forsikring for min del.

Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 e-Golf
2016 XC90 T8

TM

Ja for meg blir også Gjensidige billigst. Og de er utrolig greie å ha med å gjøre hvis du må bruke forsikringen. Er derfor uaktuelt å bytte til VW (Enter forsikring).

gamer73

dere burde også (som meg) ha den forsikringen som gjør at parkeringsskader med ukjent gjerningsperson dekkes opp til 20k uten bonustap. Jeg har brukt min 3 eller 4 ganger på 3 år.

sybo

Sitat fra: gamer73 på tirsdag 25. april 2017, klokken 08:47
dere burde også (som meg) ha den forsikringen som gjør at parkeringsskader med ukjent gjerningsperson dekkes opp til 20k uten bonustap. Jeg har brukt min 3 eller 4 ganger på 3 år.

Hvilket selskap?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA