Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Plassering av bombrikke

Startet av TM, fredag 30. juni 2017, klokken 18:11

« forrige - neste »

knut.aulie


hemi

kollega har 23, bestilte noen sekunder etter åpning

forzaman

Sitat fra: Orbit på onsdag 25. oktober 2017, klokken 10:23
Er vel som vanlig mye rart å høre fra selgere. Jeg har reservasjonsnummer på 2x.

Ja, selgere sier vel stort sett det de tror du vil høre. Hadde jeg hatt reservasjonsnummer på 60-tallet, så hadde nok de tidligste fått nummer fra 60 og oppover, i følge selger... ;)

forzaman

Sitat fra: hemi på onsdag 25. oktober 2017, klokken 18:15
kollega har 23, bestilte noen sekunder etter åpning

Jeg bestilte også sekunder etter åpning, og endte på 8X. Var nok brukbart mange som ønsket å være tidlig ute  :)

TM

Tror ikke man skal overvurdere betydningen av hvilken plass man har i køen. Er man blandt de første 500, så er det nok mer tilfeldigheter som avgjør leveringsrekkefølgen. Og alle 500 får de samme barnesykdommene  ;)

alagerqv

Sitat fra: TM på fredag 27. oktober 2017, klokken 09:49
Tror ikke man skal overvurdere betydningen av hvilken plass man har i køen. Er man blandt de første 500, så er det nok mer tilfeldigheter som avgjør leveringsrekkefølgen. Og alle 500 får de samme barnesykdommene  ;)
Godt jeg er 507 da... [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

TM

He,he..du rykker nok fram til nr 500 innen de åpner for bestilling  ;)

Amatøren

Da er reservasjon gjort.

SitatDin plass i køen:  28XX
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA