Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Plassering av bombrikke

Startet av TM, fredag 30. juni 2017, klokken 18:11

« forrige - neste »

knut.aulie

Sitat fra: Hyperstress på torsdag 27. april 2017, klokken 18:04
Ja.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Kult. Har nå lagt inn Norwegian kortet på Vipps [emoji1]

stefse

Litt treg på avtrekket her, men fikk nettopp nå reservasjonsnr 1677. Det har nok roet seg litt med reservasjoner de siste dagene.
Tesla Model3
VW eGolf - solgt

knut.aulie

Sitat fra: stefse på fredag 28. april 2017, klokken 13:05
Litt treg på avtrekket her, men fikk nettopp nå reservasjonsnr 1677. Det har nok roet seg litt med reservasjoner de siste dagene.
Velkommen i køen [emoji1][emoji1360]

Ove

Da er e-tron reservert. Har fått ordrenr., men det ligger ikke noen ordre registrert på "min side". Tok det lang tid for dere for det ble registrert og dere fikk kønr.?
Var på nippet til å bestille ModelX denne uken, men er så fornøyd med e-Golfen at jeg regner med at VAG gjør minst like god jobb med e-tron``en, så da satser jeg på den :)
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

Tuten

Sitat fra: Ove på fredag 28. april 2017, klokken 19:54
Da er e-tron reservert. Har fått ordrenr., men det ligger ikke noen ordre registrert på "min side". Tok det lang tid for dere for det ble registrert og dere fikk kønr.?
Var på nippet til å bestille ModelX denne uken, men er så fornøyd med e-Golfen at jeg regner med at VAG gjør minst like god jobb med e-tron``en, så da satser jeg på den :)

Det kom opp med en gang hos meg, men vet at de har store utfordringer med det køsystemet som gjør at folk ikke får opp kønr, og at noen rykker frem og tilbake i køen. Det jobbes for å fikse det.
Har du prøvd å ringe Møller og oppgi ditt ordrenr?
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

Ove

Da har jeg fått kønr. 1685  :+1: , så da blir det vel en sommer 2019-bil.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

stefse

10-12 bestillinger siden i går altså.
Har ihvertfall gjort mitt for at bilen faktisk skal se dagens lys.  :)
Tesla Model3
VW eGolf - solgt

TM

Sitat fra: Ove på lørdag 29. april 2017, klokken 10:35
Ser ikke bort fra at det gjelder alle. Skal de levere en ferdig bil om 18 mnd, så begynner det å får dårlig tid. De burde vel egentlig allerede hatt kamuflerte biler på veien.

Stikkkontakt

Sitat fra: TM på lørdag 29. april 2017, klokken 16:31
Sitat fra: Ove på lørdag 29. april 2017, klokken 10:35
Ser ikke bort fra at det gjelder alle. Skal de levere en ferdig bil om 18 mnd, så begynner det å får dårlig tid. De burde vel egentlig allerede hatt kamuflerte biler på veien.

Det kan godt hende at de har. Bilene som tester ut teknologien har ikke nødvendigvis samme karosseriformen. Det er ikke nødvendigvis engang en Audi.
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

Espetor

Skoda har vel en slags SUV på beddingen også?
2015: BMW i3 Lodge
2006: BMW 320D (2002)

SurSnasen

Sitat fra: TM på lørdag 29. april 2017, klokken 16:31

Skal ikke se bort fra at de allerede har noen kamuflerte biler ute allerede. "Speilet" kan jo bli interessant mtp nordiske forhold (saltsørpe etc). Men vi får se. Vente i spenning!

etron

Falt plutselig fra plass 639 til 664 på reservasjons listen. Andre som har falt bakover i køen?

Carkub

Jeg har også falt 5 plasser siden sist jeg sjekket. Denne trenden bør ikke fortsette særlig lenge synes jeg!
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

Troald

Jeg er plutselig blitt nr 800 - først var jeg 776 så det blir 24 plasser bakover i køen. Ikke dramatisk hvis dette er punktum, men synes det er pussig og skulle jeg fortsette med å rykke bakover så....
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

ArTa

Hei

Grunnen til at flere falt i dag er nok at dem har fått orden i kønummerene for de som bestilte tidlig og skapte server feilen. Jeg fikk vite kønummeret mitt idag, endelig  :). Det var på tide.
VW E-golf 2015
Audi e-tron 55 Quattro 2019
BMW ix3 reservasjon
VW ID.3 1ST Edition Reservasjon
Skoda vision IV reservasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA