Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fornuftig pris ?

Startet av Herbie Leaf, lørdag 24. juni 2017, klokken 21:50

« forrige - neste »

Herbie Leaf

Hei folkens. Nå har onboardladeren tatt kvelden etter 5 år og 3 uker og 104.000km. 2011mod registrert feb 2012 generasjon 1.
Det var visst ikke noe tema å spørre om garanti. Hva gjør jeg nå? Bilen er krute god og har gått fullstendig bekymringsfritt frem til nå. Witro bil i Trondheim sier jeg må ha ny onboardlader. Bilen tar lading med hurtiglader så jeg kan bruke den.
Jeg trenger hjelp til å skaffe lader, eventuelt bytte. Witro bil har sagt seg villig til å bytte laderen, men hvis det er noen Reodor Felgen som ønsker oppdraget så er jeg åpen for det. Jeg har også hatt en ide om å oppgradere til 6,6kw. Tips?
3 år og 80.000km i Leaf. Venter på Elbil med 4WD og tilhengerfeste for å erstatte fossilbilen.

JBS

TEKNA Nov. 2012, købt som Demo bil Aug. 2013, 2000Km.
Mini-El 1986, ombygget til model City Cabriolet i 2012.
Mini-El 1988, under ombygning til model City Tanga.

jkirkebo

Sitat fra: Herbie Leaf på lørdag 15. april 2017, klokken 21:37
Hei folkens. Nå har onboardladeren tatt kvelden etter 5 år og 3 uker og 104.000km. 2011mod registrert feb 2012 generasjon 1.
Det var visst ikke noe tema å spørre om garanti. Hva gjør jeg nå? Bilen er krute god og har gått fullstendig bekymringsfritt frem til nå. Witro bil i Trondheim sier jeg må ha ny onboardlader. Bilen tar lading med hurtiglader så jeg kan bruke den.
Jeg trenger hjelp til å skaffe lader, eventuelt bytte. Witro bil har sagt seg villig til å bytte laderen, men hvis det er noen Reodor Felgen som ønsker oppdraget så er jeg åpen for det. Jeg har også hatt en ide om å oppgradere til 6,6kw. Tips?

Hør med Grønvold bildemontering, de hugger en masse Leafer.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

stradivaria

Prøve å ringe til elbileksperten  Elbilmek AS di kan hjeple !!!

www.elbilmek.no
Jobber som elbilspesialist hos www.elbilmek.no

elektrolux

Sitat fra: Trekkoppbil på søndag 16. april 2017, klokken 18:44
Man kan også vurdere en ekstern likeretterboks på f.eks 10-12kw:
http://www.setec-power.com/product/278603-3069417.html

Koster 50 000 kr fra oss, og kan utnytte 3 fase IT nett.  ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

E_S

Finn delen fra hugger eller på Ebay, alt annet er økonomisk totalkatastrofe.
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

Knut Røe

Sitat fra: elektrolux på torsdag 20. april 2017, klokken 16:31
Sitat fra: Trekkoppbil på søndag 16. april 2017, klokken 18:44
Man kan også vurdere en ekstern likeretterboks på f.eks 10-12kw:
http://www.setec-power.com/product/278603-3069417.html
Koster 50 000 kr fra oss, og kan utnytte 3 fase IT nett.  ;)
Men ikke uten trafo vel.
SitatAC Input   3phase   
Line Voltage(VAC)   380
Voltage Type   AC three-phase five-wire
Frequency(HZ)   50/60Hz
Power Factor   0.99

elektrolux

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA