Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fem år allerede

Startet av TRM, lørdag 24. juni 2017, klokken 17:05

« forrige - neste »

Oddaa

Sitat fra: DrNox på søndag 20. august 2017, klokken 11:56
Sitat fra: snoemann på søndag 20. august 2017, klokken 10:12
Sitat fra: DrNox på lørdag 19. august 2017, klokken 21:46
Bildet her viser "hundedøren" inn til hundecabinen, i skinn også, herlig.
Da er min kabal gått opp. Gledet meg til og legge in specs. :D

Hva mener du? Hvilket bilde?
Beklager. Her er bildet.
https://cnet4.cbsistatic.com/img/mzV5izPag2l8GdlHwg3-ij38xgQ=/1170x0/2017/07/29/865ceb90-322e-44f9-a2b1-4d16c9ffcdc5/model-3-interior-glass-roof-blue-sky.jpg

Eh, håper døra i baksetet kan åpnes ::)
Er det armlenet du tenker på? Det er vel vist andre bilder som bekrefter 40/60 deling av baksetet uten skiluke?

Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 e-Golf
2016 XC90 T8

snoemann

Det ser dessverre ikke ut til å være åpning her ... men jeg håpet tidligere på det samme ...

Nissan Leaf 30kwh Tekna 2017. I eie 2017 ->
Citroen C-Zero 2011. I eie 2013 -> 2017

DrNox

Musk sa jo at man kunne transportere et 7fots surfebrett. Derfor tror jeg det må kunne åpnes.

Edit: Ser på bildet over at luka ikke går igjennom :o ...."Musk damn it".
SuperEdit; må vurdere rentekampanjen til TMS..

DrNox

Sitat fra: Øggen på søndag 20. august 2017, klokken 12:10
Kan sikkert åpnast for å få ned koppeholder/armlene, men trur nok du må til med vinkelsliper for å skjære deg et hull i konstruksjonen i bagasjerommet.
(Alle uttalelser usikre inntil motsatte er bevist)
Vinkelsliperen hadde vært en løsning. DIY :) Kanskje bilen hadde steget i verdi etterpå? Må jo være flere med chihuahua-hunder ::)

knut.aulie

Sitat fra: DrNox på søndag 20. august 2017, klokken 13:17
Sitat fra: Øggen på søndag 20. august 2017, klokken 12:10
Kan sikkert åpnast for å få ned koppeholder/armlene, men trur nok du må til med vinkelsliper for å skjære deg et hull i konstruksjonen i bagasjerommet.
(Alle uttalelser usikre inntil motsatte er bevist)
Vinkelsliperen hadde vært en løsning. DIY :) Kanskje bilen hadde steget i verdi etterpå? Må jo være flere med chihuahua-hunder ::)
Da er der Chiluke du skal ha ikke skiluke [emoji851]

Øggen

Chihauhau  ???
Uten å tråkke nokken på potene, var det ikkje "hund i model 3" vi diskuterte??
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

DrNox

knut.aulie

snoemann

DrNox

te=1503593394]
Gode bilder av konstruksjonen her :

https://electrek.co/2017/08/22/tesla-model-3-body-alloy-mix/
[/quote]
På bildet her virker det som "hattehyllen" har hullet som jeg har lengtet ettter :-*
Luftehullet til hundene mine :)
https://electrek.files.wordpress.com/2017/08/pfz4don.png?w=2000&h=&quality=82&strip=all

knut.aulie

Sitat fra: knut.aulie på torsdag 03. august 2017, klokken 05:51
Da er det publisert en video av bagasjerommet på M3 i dagslys. Hylla kan ikke tas ut da store deler er karrosseri, men det er et vindu der [emoji6]

Bildet er tatt fra en Facebook posting i Teslanytt. Der kan en også se video.
Igjen fra bilde jeg postet tidligere, ser ikke ut som det er åpent selv om det er hull i metallet.

Det er vanskelig å skjønne hvorfor det skal være vindu der?

Gordon Retriever

Tror det er snakk om et "vindu" i form av en form for netting.  Jeg gjetter at Model 3 dermed lufter ut den gamle kupéluften via denne og har enveisventiler nederst i bagasjerommet som slipper ut luften innenfor bakre støtfanger.

snoemann

Personlig har jeg også nå konkludert med at Tesla Model 3 ikke oppfyller mitt behov for plassering av hund. Det var noe vemodig jeg igår kansellerte min reservasjon

DrNox

Sitat fra: snoemann på mandag 07. august 2017, klokken 00:37
Sitat fra: knut.aulie på søndag 06. august 2017, klokken 23:18
Du trenger ikke være betalende medlem for å lese [emoji1]
Det er kun for medlemsfordeler hos leverandører ol.

Aha! Jeg ble satt ut av gruppebildet før jeg trykket "join".
Det er godt å høre iallefall :)

Edit: fra forrige side: https://elbilforum.no/forum/index.php?action=dlattach;topic=33124.0;attach=52146

Jeg ble medlen nå, og bildet du postet er interessant.
Det ser ut til at det går et gitter på tvers av hele "hattehylla" hvor det da sitter høyttalere i hver "ende".
Dette gitteret virker så å være "gjennomsiktig" midt på , kanskje for å få bedre luftsirkulasjon til bagasjerommet...
Når jeg nå ser bildet her i ettertid, og trykker på det, ser jeg jo helt klart at det er en høytaler som er skrudd fast i lufte-luke-lokket. Da kan man jo ikke ta det ut sånn uten videre.

oggen

Den som finner ut en bra løsning med hund i bagasjerommet til Model 3 kommer til å selge godt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA