Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: + og - ved Ampera-e

Startet av acedynamite, lørdag 24. juni 2017, klokken 11:50

« forrige - neste »

acedynamite

Sliter med ladekabelen som bare fungerer av og til. Skjønner ikke når dette skjer. I går fungerte den, ikke i dag. Den begynte å lade så vidt, da blinket begge de to første av de tre lysene, og de blinket om hverandre, noe jeg aldri har sett før. Noen andre som har vert bort dette? Har lada med type2 kabel på jobb, det har alltid fungert. Nå har jeg hatt problemet med den "vanlige" kabelen både på hytta og hjemme.
2013 Nissan Leaf SV Amerikansk modell
2006 Skoda Octavia
1955 Plymouth Savoy

acedynamite

2006 Skoda Octavia
1955 Plymouth Savoy

hexachordia

Prøv å lade et annet sted. I det nye hyttefeltet til min venn fungerer ikke originalladeren til min bil. Den blinker og klikker. Med en lånt charge Amps-lader går det fint.
Nissan Leaf 2013 (US 2. gen)

kristianbergen

har hatt samme problemet en gang; da ble det levert kun 4 ampere og bilen ville ikke lade. standard-kabelen til leaf blinket slik du beskriver.
har også opplevd det fra et annet hus. plugget i en annen stikkontakt.
Leaf 2013

acedynamite

Det er kanskje best å få strømleverandør til å ordne jordingsfeilen, i stedenfor å kjøpe en chargeamps lader? Den koster vel noen tusen?
2006 Skoda Octavia
1955 Plymouth Savoy

stradivaria

Jobber som elbilspesialist hos www.elbilmek.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA