Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fem år allerede

Startet av Tomma, fredag 23. juni 2017, klokken 11:34

« forrige - neste »

Tomma

Morsomt å høre hvordan folk har sett for seg at bilen deres skal se ut.

Selv har jeg tenkt å gå for metallic sort, få alt som er blankt foliert tilnærmet samme sortfarge og gå for sorte felger om det finnes. Vil gå for de minste og rimligste sommerhjulene for å legge om de til vinterdekk og kjøpe nye sommerhjul fra en annen forhandeler om det er mulig. Ser for meg noe lignende dette:

Hvordan skal DIN Model 3 se ut?
Nissan Leaf 2014 Tekna

nah

Nissan Leaf 2014
Lillesand

Ipadjove

Ikke bestemt meg for om jeg skal bruke min reservasjon, men i tilfelle ca slik:

(Eller enklere standardfelger)

krister461

Den må jo matche storebror:

Eller, kanskje enda bedre, brun om vi får velge de klassiske fargene:

Rolf Gjerdsjø

Rent utseendemessig heller jeg mot blå, men siden vi vet litt for lite om felgutvalg etc. så har jeg ikke komme videre. Så foreløpig egentlig sånn bildet er i reservasjonen.  :D
Men har kalkulert med at bilen nok kan havne på rundt 500', så jeg har satt av nok budsjett til å ha litt spillerom på den, med både utstyr og utseende.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

knut.aulie

Hadde tenkt å foliere i børstet stål

Noe sånt

steam

Jeg forstår ikke hvorfor folk vil ha den blå. Den fargen er såå poppis nå, og det gjør at så mange biler ender opp med den samme fargen :P
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Kent

Har ikke bestemt meg ennå. Men synes bilen fortjener en farge. Hvit/sort/grå slik som 90% av bilene som selges for tiden er alt for kjedelig.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

DrNox

Hvordan holder denne folieringen da? Steinsprut, vasking etc

Og ikke minst, hvor vanskelig er det å gjøre eller hvor mye vil det koste i arbeid? sånn ca.

Synes det ser veldig fint ut :+1:

RuneW

Sitat fra: steam på fredag 14. april 2017, klokken 11:57
Jeg forstår ikke hvorfor folk vil ha den blå. Den fargen er såå poppis nå, og det gjør at så mange biler ender opp med den samme fargen :P

Kan det være at overraskende (for deg) mange legger mer vekt på at bilen er pen enn at den skiller seg ut fra andre?
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

knut.aulie

Sitat fra: DrNox på fredag 14. april 2017, klokken 13:29
Hvordan holder denne folieringen da? Steinsprut, vasking etc

Og ikke minst, hvor vanskelig er det å gjøre eller hvor mye vil det koste i arbeid? sånn ca.

Synes det ser veldig fint ut :+1:
Er vel 5-6 års "garantert" holdbarhet, steinsprut tåler den veldig mye bedre enn lakk (selv kjeramisk behandlet lakk), matt er mye mer krevende renhold og krever også noe spesialmidler.

Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: steam på fredag 14. april 2017, klokken 11:57

Nå er vel poppis-"fargene" sort, hvit og grå i Norge, så den drukner neppe i et hav av blått på parkeringsplassen til Kiwi. Men utover det har jeg alltid valgt farge etter hva jeg selv liker, og Model 3 gjør seg etter min mening best i blått. På samme måte som Alfaene mine gjør seg best i rødt.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

Tesla65

Hvit P85 Solgt

AppleKnocker

Av dagens farger for Model S, ville jeg valgt Midnight Silver for Model 3. Som andrevalg perlehvit.

BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

DrNox

DEn fargen likte jeg også :+1: Den vil jeg ha. 8)
Er vel ikke en slik lakk som trenger ekstra mye kos og vedlikehold?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA