Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fem år allerede

Startet av Tomma, fredag 23. juni 2017, klokken 11:34

« forrige - neste »

DrNox

Sitat fra: DrNox på onsdag 19. april 2017, klokken 11:39
Jeg har bare erfaring med 15" og 16" dekk. Faktisk 16" på Egolfen er de eneste 16" jeg har hatt. Men det er en meget god følelse når jeg går fra 15"vinterdekk til 16"sommerdekk. Dekk har bare vært et nødvendig onde for meg.

Hva er det de større dimensjonene gir i kjøreegenskaper? Er det ikke lettere å få sporing når asfalten begynner og bli slitt? Altså at bilen følger rennene i veien.
Er man nødt å velge Tesla felger? Så en sak der Tesla var vrien med en kunde fordi han hadde en annen dimensjon..
Jeg svarer meg selv med denne linken som jeg fant. Kjøre egenskaper vs dekkstørrelse
http://www.klikk.no/motor/bil/dekkogutstyr/test-av-16-17-og-19tommers-sommerdekk-1402367.ece

Eflite

Jeg heller nok mot Midnight Silver, eventuelt Solid Black Silver
Bildet er forresten generert med den uoffisielle konfiguratoren: http://www.model3config.com

DrNox

Min TM# skal se ut noenlunde sliksom her. Her er noen nye ferske bilder fra Teslarati.

http://www.teslarati.com/tesla-model-3-interior-dashboard-display/

steam

Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

DrNox

Fins sikkert de som blir stolte, om noen hadde tatt TM3en deres for å være en Tesla X :)

knut.aulie

Sitat fra: DrNox på fredag 28. april 2017, klokken 19:47
Fins sikkert de som blir stolte, om noen hadde tatt TM3en deres for å være en Tesla X :)
Dem om det [emoji85]

Klykken

Dette er knipset med mobil, og mobiler er fæl på  vidvinkel.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

knut.aulie

Sitat fra: Klykken på fredag 28. april 2017, klokken 22:24
Dette er knipset med mobil, og mobiler er fæl på  vidvinkel.
Har ikke tenkt å slette reservasjonen min på grunn av et dårlig mobilbilde. Har jo heldigvis sett mye bedre bilder og videoer som ikke ligner X.

steam

Jeg synes Model X er en fantastisk bil, så dette er utelukkende positivt for meg :)
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Gordon Retriever

Hittil synes jeg Model 3 ser best ut i mørke farger.

Nytt filmklipp av Model 3 fra Instagram: Link.

gigafactory

Har sett de felgene på et par RC nå, mon tro om de blir standardfelgene? Liker dem egentlig, ser lette ut  ;D

knut.aulie

Sitat fra: gigafactory på lørdag 29. april 2017, klokken 19:03
Har sett de felgene på et par RC nå, mon tro om de blir standardfelgene? Liker dem egentlig, ser lette ut  ;D
Enig, håper det blir standardfelgene[emoji1360]

sylwester

Kona så en siluett av TM3 på mytesla-siden og sa "det var en fin blåfarge"... Jeg bryr med lite om bilen er rosa så da kan det tyde på at den blir mørkeblå :-)
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA