Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bomringtakster i Oslo fra 2019 for elbil

Startet av xerxes, tirsdag 20. juni 2017, klokken 16:04

« forrige - neste »

xerxes

hei. ny egolf her (utgående modell). sølvfarget. oppdaget at bilen har et voksaktig lag på undersiden langs sidene av bilen, det set ikke ser ikke særlig pent ut, men er det normalt?

mulig det er en type rustbeskyttelse eller noe? det ser ut som stearin!

så: skal jeg ta den med til forhandler for å klage, eller er det ingenting å bry seg med?

gamer73

sikkert tectyl behandling. Det er noe faenskap. Lukter jævlig lenge. Vi hadde det på mazdaen vår. Og jeg hadde bilen i 2 år. Og den luktet alltid tectyl! Det skal nevnes at jeg har enormt god luktesans som stort sett er en pest og plage for meg.

xerxes

takk da er det nok en behandling! det synes jeg er bra, så lenge det beskytter mot rust.

jeg merket ingen lukt så det er kanskje ikke tectyl!

nien

Er beskyttelse fra fabrikk. Jo mer jo bedre. Hvis bilen står ute i solsteiken, kan det dryppe litt, eller komme mer til syne under bilen. Ikke farlig, helt ok !

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA