Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Sommerdekka med lavest rullemotstand

Startet av Gusse, søndag 18. juni 2017, klokken 17:16

« forrige - neste »

BømloBjørn

Altså ikke mulig å sjekke når man bytter til sommerdekk altså...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Muffinman

Da må du i så fall ta ut klossene og lese av delenummeret på dem. Og sammenligne med delenummer på nyeste klosser. Enklest å sjekke med Tesla ;)

latigo

Sitat fra: Muffinman på mandag 10. april 2017, klokken 19:31
Da må du i så fall ta ut klossene og lese av delenummeret på dem. Og sammenligne med delenummer på nyeste klosser. Enklest å sjekke med Tesla ;)
...så får du samtidig utlevert klistremerke med "muffin-approved breaks".  ;) Its true...

Light

Hadde samme gode opplevse etter å byttet bremsene her også.  Men min erfaring er at man må være ganske klar å tydelig med service gjengen.  Jeg endte opp med å betale 986 kr ekstra (arbeid) for at de skulle sette på nye hjulmuttre ( 265kr) samtidig som bilen var inn til 40k service og bremseservice. 
TMS   90D  2017 AP2
TMS   85    2015 AP1        (SOLGT)
TMS P85+  2014              (SOLGT)
LEAF Tekna

Muffinman

Sitat fra: latigo på tirsdag 11. april 2017, klokken 09:52
Sitat fra: Muffinman på mandag 10. april 2017, klokken 19:31
...så får du samtidig utlevert klistremerke med "muffin-approved breaks".  ;) Its true...
"Limited edition"  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA