Hovedmeny

...

Startet av ..., fredag 31. mars 2017, klokken 15:05

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: Amoss på lørdag 27. mai 2017, klokken 13:51
... men må dog bemerke at de visstnok kan gå "i lås" med bare en enkelt feilsendt SMS, og da er det lite annen å gjøre enn å bytte til ny :p
Tror det er mulig med restart, men det er dyrt. Allikevel rimeligere enn ny, da må du betale for både ny og gammel samtidig, har jeg hørt [emoji85]

Hansi

Hehe, mye bra her :) Jeg har ikke kone selv, kanskje dette hadde vært en variant.. Jeg tror ikke jeg trenger en så stor utgave dog, det holder nok med en mindre (Ampera-e'en) :P

Hvordan er det med batteritilgang for Hyundai, hvilken leverandør bruker de? De har vel ikke akkurat levert veldig mange Ioniq i Norge? Hvor mange er levert på verdensbasis?
Buskerud

Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Inop

Ser de turer videre med den grå grillen på det bildet av Kona. Håper de finner ut at grill i karosserifarge er litt stiligere før sommeren 2018...

SitatHvordan er det med batteritilgang for Hyundai, hvilken leverandør bruker de?
Mener de bruker batterier fra LG Chem.

Ellers så fungerer Mastercard veldig bra på kona...
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Stikkkontakt

Sitat fra: nix på mandag 29. mai 2017, klokken 19:09
Hyundai Kona

http://www.carscoops.com/2017/05/exclusive-new-2018-hyundai-kona.html

Deler fra i20 og i30. Da er dette en liten bil.
Ser at de skriver at drn konkurrerer mot Renault Captur. Dvs den er en klasse under f.eks nye Skoda Karoq.

EspenM3

Det er det nok, siden det er en B-Suv. Skal ut og konkurrere mot Opel Mokka, Toyota CH-R, Juke, osv...
Blir bra dette  :)

jman76

Dæven, denne ser veldig bra ut. Med fornuftig pris, blir dette garantert en vinner i Norge.

telcontar

Viktig å merke seg at dette er teaser av fossil versjonen, men el versjonen blir nok ikke langt unna designmessig. Annen grill helt sikkert, kanskje andre detaljer.

Fint med headup da

AmocoCadiz

Med all den eksosen i videon var dette nok ikke presentasjon av elbilutgaven av Kona....!

Men HUD kan bli brukbart utstyr.

tientanic

Sitat fra: telcontar på fredag 26. mai 2017, klokken 13:02
Satte meg på interessent liste på denne for noen uker tilbake.

Ser jo veldig bra ut, nye Leaf bør minst matche dette ellers så tror jeg den nyheten fort blir glemt.

Artikkelen antyder lansering i midten av juni, men kanskje det bare gjelder bensin/diesel utgavene.

Hei, lurer på hvilke forhandler du har satt deg på denne interessentlisten? Tenkte bare å være "tidlig" ute :)

Jeg har dessuten skrevet til Hyundai Norge og fikk følgende svar:

"Hei,

Fikk svar at de kan dessverre ikke gi ut noe informasjon om bilen. Den vil bli lagt ut for salg en gang etter sommeren.
Vi anbefaler at du følger med på våre hjemmesider og facebook. Der vil det komme ny informasjon fortløpende.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen

설명: http://www.hyundai.com/Common/img/Signature/signature.jpgKundeservice Hyundai
Hyundai Motor Norway
T +47 22 70 60 10 
www.hyundai.no kundeservice@hyundai.no"

lenny36

Spent på om innvendig plass og bagasje kan matche Ioniq. Hva tror dere?

Sent from my iPhone using Tapatalk

telcontar

Sitat fra: tientanic på torsdag 01. juni 2017, klokken 22:15
Sitat fra: telcontar på fredag 26. mai 2017, klokken 13:02
Satte meg på interessent liste på denne for noen uker tilbake.

Ser jo veldig bra ut, nye Leaf bør minst matche dette ellers så tror jeg den nyheten fort blir glemt.

Artikkelen antyder lansering i midten av juni, men kanskje det bare gjelder bensin/diesel utgavene.

Hei, lurer på hvilke forhandler du har satt deg på denne interessentlisten? Tenkte bare å være "tidlig" ute :)

Interesseliste er jo ikke annet enn at jeg får info om bilen så fort forhandler vet mer og kan si det videre. Spesielt gjelder dette mulighet for bestilling og priser. Resten vil jo være opp til meg om jeg bestiller umiddelbart eller ikke.

Forhandler er Skrim Bil i Kongsberg.

Jeg står også på en slik liste for nye Nissan Leaf, den kommer nok mye tidligere enn el-utgaven av Kona. Forespeilet levering der des '17 eller jan '18. Time will show.

Counterpointer

Noen som har noen god formening om hvem som er den mest offensive forhandler/selger av Huyndai i Oslo/Akershus?

Har vært hos mange forhandlere de siste årene og jeg har vært mye mer orientert enn selgerne jeg har snakket med! Det er jo også et lotteri om du får noe info om du har satt deg på liste.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA