Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Android Auto - tips og triks

Startet av Lars C. Krogenæs, onsdag 07. juni 2017, klokken 21:27

« forrige - neste »

AmocoCadiz

Zoe gjør det bra i Europa, og slår nå både Leaf og Tesla i salgsvolum.
Men de fleste i Europa leier vel batteriet, så batterimånedsleie kommer i tillegg til  lav utsalgspris.


Webster

Har akkurat skrevet under kontrakt på en Zoe 40 2018 modell. Bytter da ut min Volvo S40 og dette blir min første elbil :) Bor i Vestfold og det blir sjeldent langkjøringer, så bilen er midt i blinken til behovet. Jeg lurer dog på om noen har erfaring med Pod Point'en og installasjonen som er inkludert i prisen.

Jeg har et gammelt hus med 2 fas inn i huset, må denne byttes? Komfyren skal ha like mange ampere som laderen fra sikringsskapet, derfor jeg spør.
Noen som har opplevd noen kostnader utenom det som er inkludert i installasjonsprisen?

Takker for alle svar på forhånd :)
Renault Zoe 40 2018 - Bestilt

zbk

Typiske tillegg er installasjon vet kabellegging utover 15(?)m, x antall vegggjennomføringer etc. Vil tro at om det kreves endringer i sikringsskapet utover å legge til en ny kurs, så vil dette også komme utenom.

Jeg fikk noen tusenlapper ekstra pga ca 25m fra sikringsskap til ladepunkt.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA