Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vindusviskere som ikke fungerer optimalt

Startet av PSB, onsdag 07. juni 2017, klokken 11:23

« forrige - neste »

PSB

Hei! Jeg lurer simpelthen på hvor lange kolli man får plass til i en Leaf hvis man f.eks. har vært en handletur på IKEA. Vil man f.eks. få plass til en bordplate på 180 cm hvis man legger ned baksetene?

Øyst1

Det er avhengig av bredden.

Jeg kjøpte akkurat 2 dører til er PAX skap og noen kurver.
Dørene er 213 høye pluss forpakning, og det gikk inn. La ned setene og la ned stolryggen på passasjersetet så langt det gikk bakover. Da gikk det inn. Hadde da også to barneseter som måtte legges i bagasjerommet.
2017 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
2011 Skoda Octavia DIESEL - Solgt juni 2020
2019 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
Nissan Leaf Nordic 30 kWH. Levert april 2016. - Solgt november 2019.
2016 Citröen C4 Grand Picasso Exclusive. - solgt.

PSB

medic.66

Jeg fikk inn et 65" flatskjermtv som var i emballasjen. Måtte ta førersetet litt lenger frem enn det som var komfortabelt :). Men siden kjøreturen bare var på 800 meter så kjørte jeg sånn. Ville nok ikke kjørt så mye lengre enn dette for lastesikring var her et ukjent begrep :). Men ble imponert over plassen i Leafen, den er større enn man tror.
Evje

Hvit Leaf Tekna, levert 31. mars 2014.

Hvit Volvo V90 CC 18 modell til langtursbil og trekking av tilhenger.

Øyst1

Det negative er at når baksetene legges ned blir ikke gulvet flatt!
Man får en kjempe kant, på vel 30 cm. Denne er med å ødelegger ganske mye. Men får inn greit med ting uansett.
2017 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
2011 Skoda Octavia DIESEL - Solgt juni 2020
2019 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
Nissan Leaf Nordic 30 kWH. Levert april 2016. - Solgt november 2019.
2016 Citröen C4 Grand Picasso Exclusive. - solgt.

Burg

Veldig greit for 2 par ski. Det var en grunn til at jeg valgte Leaf, og ikke noe mindre. Er veldig fornøyd med bilen. Men på skitur i går gikk jeg på en smell. Kr 27.50 i utgift til hurtiglading....

Erl_end

Sykkel min går inn uten og demontere ved og legge ned baksetene.
Nissan Leaf 2016 Acenta 30kW + 6,6kW lader
Reservasjon Model 3 RN1075XXXXX

Bondeknøl

To sykler gikk veldig greit. Demonterte fremhjulsdrift uten å prøve om det gikk uten å ta de av.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA