Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av pendleren88, torsdag 01. juni 2017, klokken 22:14

« forrige - neste »

Elmo

Sitat fra: elektrolux på mandag 27. mars 2017, klokken 17:22
I så ligger elbilene dårlig ann. Think Classic'en min med litium batteri er 17 år gammel og slår alle serieproduserte elbiler på forbruk. Er såvidt over 1 kWt / 10 km i forbruk fra stikkontakten. ;)

Du klarer vel fint det med eUp'n også - sommerstid ;)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Antakeligvis, og Think Classic sin asynkron motor er jo ikke på øverste hylle i effektivitet.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

E_S

Sitat fra: stefse på torsdag 30. mars 2017, klokken 20:57
Gikk ut av butikken i dag f.eks og der står en lastebil med sotkverna i gang, mens lasteplatten ble kjørt. Stanken river i nesen.

Bakløfteren på lastebil har elektrisk hydraulikkpumpe og kan brukes leeeeeeeenge uten at man har for lite strøm til å starte motoren, så at den sto og knatret og stinket skyldes bare latskap fra sjåførens side. Dessverre veldig vanlig at lastebiler går på tomgang hele dagen i lange perioder..
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

doldis1

Tomgangskjøring ? Utenfor lokalbutikken ute på landet her jeg bor, er en parkert bil som IKKE går på
tomgang dårlige nyheter. Enten er den tom for diesel, ellers har sjåføren fått et illebefinnende på
vei ut av bilen- og kommet borti stoppknappen .. ;D

Ketill Jacobsen

Sitat fra: doldis1 på tirsdag 04. april 2017, klokken 15:21
Tomgangskjøring ? Utenfor lokalbutikken ute på landet her jeg bor, er en parkert bil som IKKE går på
tomgang dårlige nyheter. Enten er den tom for diesel, ellers har sjåføren fått et illebefinnende på
vei ut av bilen- og kommet borti stoppknappen .. ;D

Så vidt jeg vet så har ikke biler med dieselmotor startmotor ...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA