Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elbilsalget måned for måned

Startet av oveduesund, torsdag 01. juni 2017, klokken 21:06

« forrige - neste »

oveduesund

Som det står så får eg ikkje kobla til internett på dette menyvalget. Er dette ekstrautstyr eller er det noko eg ikkje gjer riktig her? Android auto og carplay funker fint.

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

PaulusA

Det fungerer ihvertfall fint via Bluetooth, prøv med det først.
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

oveduesund

Mobilen kobler til automatisk med Bluetooth men internett funker ikkje på MB apps og internettradio.

krl

Hvilken årsmodell har du? Jeg har testet på en 2015 B Electric -- der fungerer internettradio fint. Men på 2017-varianten har jeg foreløpig ikke kommet forbi "connecting". Jeg benytter internettdeling via USB-konnektor i midtkonsollen.

RoaldH

Har du git mobilen tilatelse til å dele internett i netverksinstillingene på tlf? Det skal være et valg for deling over BT eller USBkabel.
Karmøy
2015mod Mercedes-Benz B-Klasse Urban 250e

oveduesund

Sitat fra: krl på tirsdag 28. mars 2017, klokken 12:46
Hvilken årsmodell har du? Jeg har testet på en 2015 B Electric -- der fungerer internettradio fint. Men på 2017-varianten har jeg foreløpig ikke kommet forbi "connecting". Jeg benytter internettdeling via USB-konnektor i midtkonsollen.
Har 2017 modellen. Er på connecting det stopper for min del også. Skal prøve det du nevner Roald ☺️

Solsystemet

Jeg hadde samme problemet, og holdt på lenge for å finne ut hvorfor den ikke koblet seg på nettet. I mitt tilfelle var løsningen som RoaldH sier å sette mobilen som "Personal Hotspot", først da funket det.

oveduesund

Funker no ☺️ Måtte huke av i menyen på mobilen for internettdeling via USB/Bluetooth.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA