Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Batteriene har stått, hva nå?

Startet av skaumann, lørdag 19. februar 2011, klokken 23:48

« forrige - neste »

mohpet

Sitat fra: Go-carter på onsdag 08. juni 2011, klokken 22:59
Gratulerer! :-) Betyr dette at Think har begynt å levere igjen?(siden den har ESP)
Min har også det, men den jeg fikk var bestilt inn av forhandler og på vei inn uten at produksjonen var oppe. Bilen var forh betalt.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

StianB

Vet ikke om produksjonen er oppe, men antok det.  ::)

Stian
Think city 2+2 2011 esp, bas, a/c og varme i frontruten.
Tesla model S, 5+2 uten varme i frontruten :-)

Lars C. Krogenæs

Biler som leveres nå, er de som ble produsert tidligere i år, men som ikke ble "frigitt" av Valmet før diverse regninger ble betalt. Det er vel snakk om inntil 40 biler etter det jeg forstår. Noen ny produksjon ser vi vel neppe i år...

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

TantePose

Hentet "Lille Kylling" (2+2, Zebra, ESP, osv) sist fredag, 2 dager etter at konkursen var et faktum. Godt å endelig få den etter lang vetetid, men selvfølgelig med litt blandede følelser i forhold til fremtiden. Håper det beste. Så langt så vel.
Jeg er vel antagelig en av de siste som har fått forhåndsbestillt bil ?
Drøbak.
2017 ZOE ze40 Intense
2011-2017 Gul Think City 2+2 Zebra (Lille Kylling) ca 87 000 km.
2010/2011 Kjørte i-MiEV i ca en måned, men leverte den tilbake p.g.a for dårlig rekkevidde i forhold til mitt behov.
2008-2010 Think Classic 2000 modell, ca 20 000 km.
Kjører stort sett Drøbak/Oslo/Drøbak 80 km hver dag.

Lunde

En tidligere kollega hentet sin nye sist fredag også. Vel vitende om de faktiske forholdene. Han er superfornøyd sålangt. Vi får vel håpe på at en avklaring i konkursboet plutselig kan gjøre delesituasjoen bedre enn den har vært det siste året.
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

DenLilleRøde

Jeg fikk min billigere enn avtalt før konkursen samt at jeg fikk en "buy back" avtale - klarer de ikke å skaffe deler, kjøper de bilen tilbake :) (er vel egentlig det samme som står i den nye kjøpsloven?) men uansett trygt og godt. Går det ikke så kan jeg heller shoppe en leaf når den ruller på norske veger :)

Når det er sagt så har jo alle deleprodusenter sitt rykte å opprettholde så de leverer nok deler. Sikkert lettere også når det ikke skal gå gjennom et firma som bare betalte innimellom...
Th!nk City 2011 4 seter (lithium-ion) - Den Lille Røde - km ved kjøp 28.06.2011 er 100
Randaberg

HHF

Høres ut som en trygg og grei avtale og gratulerer med en bil du helt sikkert blir strålende fornøyd med !    :)
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

El rayo

Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

elektrolux

Nok en gullkantet link fra El rayo.

Takk skal du ha. Er behørlig lagret. Frister f.eks med nye stoler i Classic'en, men så spørs det jo om Lear selger enkelt sett.

Eller nye viskerarm fra Matador...
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA