Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: batteripakke 48 volt x antal kw

Startet av b250e, onsdag 31. mai 2017, klokken 20:09

« forrige - neste »

b250e

Jeg er sikkert litt tregere i toppetasjen enn gjennomsnittet, men fant jo nylig ut at jeg ikke trenger å oppbevare ladekladden i baksetet.

Som regel er det kjekt å rygge en B-electric inn til lading, og da rygger jeg som regel tett oppp til en hindring bak bilen, så bakluka ikke kan åpnes. Derfor begynte jeg å oppbevare ladekladden i baksetet i stedenfor, siden det var enklere å åpne bakdøra.

Men--det er jo totalt unødvendig -- man kan jo bare felle ned bakseteryggen og hente laderen fra bagasjerommet derfra, uten å trenge å åpne bakluka!

Kanskje nyttig for andre?   ;D

PaulusA

Hehe, "why state the obvious", men du har et poeng, vi er ofte litt treige til å tenke den muligheten.
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA