Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: i-Pace får ikke hengerfeste

Startet av moby666, tirsdag 30. mai 2017, klokken 12:07

« forrige - neste »

moby666

JA!

7 meter Type2 og original ladekabel får fint plass under gulv!
2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

Crown

Jeg fant det akkurat ut selv :-D Endelig begynt å bli lyst ute sånn at jeg gadd å utforske bagasjerommet litt mer, og fant et rom jeg ikke visste om. Har forresten funnet ut at de to litt dypere rommene nærmest luken er det genialt å bruke ett av dem til spylervæske type pose, ligger trygt og beskyttet uten å skli frem og tilbake.
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

Slasto

Sitat fra: Crown på onsdag 22. mars 2017, klokken 20:53
Jeg fant det akkurat ut selv :-D Endelig begynt å bli lyst ute sånn at jeg gadd å utforske bagasjerommet litt mer, og fant et rom jeg ikke visste om. Har forresten funnet ut at de to litt dypere rommene nærmest luken er det genialt å bruke ett av dem til spylervæske type pose, ligger trygt og beskyttet uten å skli frem og tilbake.

Får du lade med 12A på laderen som fulgte bilen?
Ser flere skriver den er nedjustert til 9A...

Crown

Sitat fra: Slasto på onsdag 22. mars 2017, klokken 20:56
Sitat fra: Crown på onsdag 22. mars 2017, klokken 20:53

Får du lade med 12A på laderen som fulgte bilen?
Ser flere skriver den er nedjustert til 9A...

Har en mistanke om at min ble det samtidig som jeg hadde bilen inne til bremseservice ja, for da stod det "utført kampanje ladekabel" også på ordren. Men jeg har faktisk aldri brukt den :-D Har en 16A kladd med CEE-kontakt som jeg bruker vanligvis, og har også 32A ladestasjon som Leafen pleier å stå parkert ved som også kan brukes, så schuko-kontakt til lading er aldri brukt her. Men bør vel en gang teste om den virker i tilfelle den må brukes i nødsfall en gang.
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA