Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lademuligheter i sameie - forslag til brukbar løsning?

Startet av snd, søndag 28. mai 2017, klokken 20:24

« forrige - neste »

Muffinman

Det er ikke for mye å forvente at verkstedet unngår å subbe føttene over terskelen. Det lager riper.

Thor2014

Sitat fra: Muffinman på torsdag 23. mars 2017, klokken 16:00
Det er ikke for mye å forvente at verkstedet unngår å subbe føttene over terskelen. Det lager riper.

Det er da bare en bil. Den slutter ikke å virke bare fordi den riper den litt til.

lunitiks

Sitat fra: Thor2014 på torsdag 23. mars 2017, klokken 19:06

Det er da bare en bil. Den slutter ikke å virke bare fordi den riper den litt til.

Tidenes!
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Muffinman

Jeg skjønner at du bruker litt skrudd humor for å provosere fram en reaksjon, men la gå. Hva med riper i lakken? En bulk eller to? Den virker jo akkurat like godt. Det er jo bare en bil?

Thor2014

Sitat fra: Muffinman på torsdag 23. mars 2017, klokken 20:37

Jeg skjønner at du bruker litt skrudd humor for å provosere fram en reaksjon, men la gå. Hva med riper i lakken? En bulk eller to? Den virker jo akkurat like godt. Det er jo bare en bil?
Akkurat og det er det jeg skal frem til. Hvis du slutter å bry deg med hvordan bilen ser ut vil du føle en befrielse. Jeg dunker alltid døren hardt opp for å lage en bulk i bilen ved siden av.  Etter en stund er vi alle frie!

Robert Sund

En kollega av meg fikk bulket bilen sin av en dame på en parkeringsplass for noen år siden når hun åpnet døra rett i siden på bilen. Hun unnskyldte seg med at hun ikke hadde sett at det satt noen i bilen.

(Og så gikk hun bare inn i butikken)

snd

P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

NilsG

Dette er en tråd med stort popcornpotensiale som "lokker frem" alle ytterpunktene i forhold til det å eie og behandle bil, gleder meg til å lese videre...  ;D

Men så det seriøse svaret på min erfaring.
Har så langt hatt 5 ordinære servicer i henhold til serviceplan. I tillegg har vi hatt noen besøk innom SC. De fleste gangene vi har hatt behov for lånebil har vi fått TMS i flere utgaver, veldig fornøyd med det. Bruker å si til de at så lenge vi har det så trenger de ikke å stresse for å bli ferdig med vår, gir litt god stemning.
2 ganger har vi fått en liten Audi, greit nok som fremkomstmiddel en dag eller to. Fruen derimot vil ikke ha det flere ganger, men det går på at begge gangene har hun fått problemer med hofte/rygg bare av en halv times kjøring. Har vært innom et par ganger for noe småfix som jeg bare har ventet mens det ble fikst. Defekt dørhåndtak og nye ventiler på vinterdekk.

Alle gangene unntatt den siste har jeg fått tilbake bil som var nyvasket utvendig. Sist ble den bare spylt av etter at jeg kommenterte at noen hadde driti på bilen. Mye fugledritt av en eller anen grunn.

Behandling på SC. Her har jeg bare positiv erfaring etter snart 3 år i Drammen og kjenner meg overhode ikke igjen i den beskrivelsen/opplevelsen som andre har. Hvorfor vet jeg ikke, men som jeg var inne på lenger oppe så prøver jeg alltid å være blid og hyggelig selv, og da er som regel motparten det også!

Hadde kun en liten disputt med service en gang, men ble raskt ordnet opp i da jeg sa noe sånt som at det ikke var noen vits i at vi "kranglet" om dette men at jeg bare kunne ta det opp med Tesla Norge. Etter et forsiktig smil sa vedkommende vent litt og gikk og tok en ny diskusjon med verksmesteren(?). Kom tilbake etter 10 minutter og sa at de fikset det! Igjen høflig og god opptreden gir ofte positive resultater!

Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

Filip86

Tja...Nylig fått en 85 loaner med sprekt frontrute, DU som lager sirkelsag lyder, sprekt venstre speil, diffusor bak som flagret så mye at man ble stoppet av onkel, for så å finne ut av at det ikke eksisterer et vognkort i bilen, og måtte diskutere seg frem til å slippe å få 500kr i gebyr for manglende vognkort. Lover å kjøre til Tesla og fremskaffe vognkort, men får da bare et midlertidlig vognkort som allerede har gått ut på dato 1 måned siden...Dårligste loaner opplevelsen hittil...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA