Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utsette lading: skal det lyse blått?

Startet av OlavX90, fredag 26. mai 2017, klokken 01:53

« forrige - neste »

Toonster

Sitat fra: oleredv på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:37
Sitat fra: Nasatech på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:36
Sitat fra: Belloq på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:34
Sitat fra: Nasatech på onsdag 11. oktober 2017, klokken 14:50
Sitat fra: Belloq på onsdag 11. oktober 2017, klokken 13:41
Kommer den automatisk ? jeg har ikke hørt noe siden jeg la inn referalen i juni da jeg fikk en mail om lekebilen.. Bilen ble levert til kunden 28.09

Fikk du mail at du hadde vunnet bilen? I den mailen er det en link. Den linken tar deg til en side hvor du velger farge osv. (Viktig å bruke denne linken. Man kan ikke bestille rett på radioflyer.com).

Fyll så inn navn, adresse osv. og den kommer med UPS eller DHL. Tok ca. 1 måned for meg.
Fikk en mail med en gang jeg bestilte bilen, men i den stod det at jeg ville få en ny mail om hvordan jeg skulle få bestilt når bilen var levert. Var en link til radioflyer , men ikke noe annet en min referalcode

Ok. Merkelig. Jeg fikk bare 1 mail og i den var det link til bestilling. Men det var i juni/juli jeg fikk mailen.
Fekk bestillingsmail ca 1 veke etter at første referral var levert. Det var for to veker sidan.

Hvor kommer den mailen fra? Er snart 2 uker bilen ble utlevert, men ikke sett noen mail enda

oleredv

Sitat fra: Toonster på torsdag 12. oktober 2017, klokken 00:51
Sitat fra: oleredv på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:37
Sitat fra: Nasatech på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:36
Sitat fra: Belloq på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:34
Sitat fra: Nasatech på onsdag 11. oktober 2017, klokken 14:50
Sitat fra: Belloq på onsdag 11. oktober 2017, klokken 13:41
Kommer den automatisk ? jeg har ikke hørt noe siden jeg la inn referalen i juni da jeg fikk en mail om lekebilen.. Bilen ble levert til kunden 28.09

Fikk du mail at du hadde vunnet bilen? I den mailen er det en link. Den linken tar deg til en side hvor du velger farge osv. (Viktig å bruke denne linken. Man kan ikke bestille rett på radioflyer.com).

Fyll så inn navn, adresse osv. og den kommer med UPS eller DHL. Tok ca. 1 måned for meg.
Fikk en mail med en gang jeg bestilte bilen, men i den stod det at jeg ville få en ny mail om hvordan jeg skulle få bestilt når bilen var levert. Var en link til radioflyer , men ikke noe annet en min referalcode

Ok. Merkelig. Jeg fikk bare 1 mail og i den var det link til bestilling. Men det var i juni/juli jeg fikk mailen.
Fekk bestillingsmail ca 1 veke etter at første referral var levert. Det var for to veker sidan.

Hvor kommer den mailen fra? Er snart 2 uker bilen ble utlevert, men ikke sett noen mail enda
referralprogram (a)tesla.com
Tesla Model S 75D i bestilling (bekr 01.08) - utlevering 13.12
Tesla Model S 70D - solgt

Øggen

Ta det med ro, for det gjør Tesla også. Gikk 3 uke etter utlevering av første bil, før ej fikk mail med bestillingslenke til radioflyer.

Min sønn``s bil blir forøvrig utlevert idag. Sendt fra Tilburg på Fredag.(2 uker etter bestilling hos radioflyer)
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

Nasatech

Jeg sjekket min mail. Trodde jeg ventet lenge på min, men hadde nok litt flaks da jeg hadde en kamerat som bestilte tidlig og ikke avbestilte. Fikk Mail fra Radioflyer 3. august og hadde bilen den 15.! Det var kjapt :)

Doro

Noen som har mottatt felger fra siste runde i referralprogrammet? Felgene er "bestilt" men lurer på når jeg kan forvente dem levert...
Miniteslaen kom veldig kjapt, mottok den ca 3 uker etter at 1ste henvisning fikk levert bilen.

Nasatech

Sitat fra: troso på søndag 29. oktober 2017, klokken 21:25
Noen som har mottatt felger fra siste runde i referralprogrammet? Felgene er "bestilt" men lurer på når jeg kan forvente dem levert...
Miniteslaen kom veldig kjapt, mottok den ca 3 uker etter at 1ste henvisning fikk levert bilen.

Fikk nettopp felger fra første programmet hvor man kunne vinne felger, så tok ca. 1 år [emoji23]

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA