Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: "energiingeniør" mener at MDG reiser på en miljøfiendtlig måte - Tesla S.

Startet av Toalmar, onsdag 24. mai 2017, klokken 13:17

« forrige - neste »

Toalmar

I dag etter å ha parkert på jobb fikk jeg beskjed om at begge sidevinduene sto åpne. Gikk ut for å sjekke og det stemte.  De sto ca 15 fra nedre posisjon. Er dette noe som er en kjent feil?

Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW i3s 94Ah Fully Charged - 2018
Reservert TMYP Hvit / Svart 08.04.2020 - TMY LR Hvit / Svart 07.04.2020
TM3 LR AWD - Svart / Hvit - Solgt 01.04.2020

Orbit

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Ara

Har ikke opplevd at vinduene har åpnet seg etter at jeg har forlatt bilen, men innimellom hender det at når jeg låser opp bilen og åpner en av dørene så går rutene ned til den posisjonen og så opp igjen når jeg lukker døra.
Ikke funnet ut av hvorfor dette skjer.

Demented_Genius

Vi har hatt problem med det. E det var ikke lommetrykking. Opplevde flere ganger at det skjedde over natta. En gang skjedde når jeg sto ved siden av bilen. Vindua gikk ned til ca midten og takluka opna seg. Heldigvis så står bilen inne. Forhandler tok inn bilen og oppdaterte SW. Har ikke skjedd siden. 
BMW X5 2011
BMW I3 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA