Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladeproblemer

Startet av Tbeinet, mandag 22. mai 2017, klokken 18:47

« forrige - neste »

Tbeinet

Min car-net sluttet å virke for et par  uker siden. Den har på et vis hengt seg opp. Viser at bilen lader og at det er 45 minutter igjen. Dette helt uavhengig av om bilen lader eller ikke.

Jeg har slettet appen, lastet den inn på nytt og logget på igjen. Men den viser fortsatt den samme. Videre var bilen på service i dag (men jeg var ikke med, så vi fikk ikke testet det da) Men antar at det sikkert ble foretatt en en eller annen oppdatering av SW på bilen under servicen?

Er det andre som har erfart dette? Har de skrudd igjen kranen fordi jeg ikke har betalt (hvem gidder å betale for noe som kanskje virker  innimellom?)

Hvis det er en feil som andre har hatt, hvordan får man fikset det, er det noen som vet?

Elmo

#1
Det er nok enheten i bilen som har hengt seg.  Løsning her
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Turid Bones

Takk. Litt skeptisk til å måtte demontere bilen, må se om jeg tør gjøre det selv. Jeg er en sv de som er født med ti tommeltotter og leier inn noen til de fleste "handy-oppdrag". Har et inntrykk av at de fleste her er litt elektriker-Petter-smart. Men det er altså ikke jeg.

gdragev

Sving innom VW, vis bildet av løsningen så burde de hjelpe deg ila 10 minutter
EUp = Erect Unwashed Penis. En liten ting som ingen vil ha. Selv når den er fulladet, holder den ikke lenge

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA