Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Produksjonsversjon av I-Pace

Startet av Per Øyvind, lørdag 20. mai 2017, klokken 19:51

« forrige - neste »

Per Øyvind

Hei

Jeg har fått en skade på min ladekabel Nissan Leaf 2013. Den en pinnen i stikkontakten har blitt skjev. Så jeg må kjøpe ny. Jeg har hørt noe om at Nissan bryter garantien hvis man bruker en ikke original kabel, noen som har hørt om det?

3irikur

Sitat fra: Per Øyvind på søndag 12. mars 2017, klokken 10:33
Hei

Jeg har fått en skade på min ladekabel Nissan Leaf 2013. Den en pinnen i stikkontakten har blitt skjev. Så jeg må kjøpe ny. Jeg har hørt noe om at Nissan bryter garantien hvis man bruker en ikke original kabel, noen som har hørt om det?
Ikke tenk på det, de kan ikke sjekke hva slags kabel du bruker, og det er mange som bruker uorginale kabler!
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

Rav4_EV

Det er ingenting som heter "uorginal ladekabel", på samme måte som det ikke finnes uorginale dekk.
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

leafnor

Sitat fra: Rav4_EV på søndag 12. mars 2017, klokken 11:49
Det er ingenting som heter "uorginal ladekabel", på samme måte som det ikke finnes uorginale dekk.
God sammenligning. :+1:
Leaf 2012/Aug 160.000 km

TB

Sitat fra: Per Øyvind på søndag 12. mars 2017, klokken 10:33
Jeg har fått en skade på min ladekabel Nissan Leaf 2013. Den en pinnen i stikkontakten har blitt skjev. Så jeg må kjøpe ny. Jeg har hørt noe om at Nissan bryter garantien hvis man bruker en ikke original kabel, noen som har hørt om det?
Ladekabelen vil være mulig å reparere ved å bytte pluggen med ny. Om det er innebygd temperatur sensor er det litt meir arbeid, men det mulig.
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

elektrolux

Sitat fra: Per Øyvind på søndag 12. mars 2017, klokken 10:33
Hei

Jeg har fått en skade på min ladekabel Nissan Leaf 2013. Den en pinnen i stikkontakten har blitt skjev. Så jeg må kjøpe ny. Jeg har hørt noe om at Nissan bryter garantien hvis man bruker en ikke original kabel, noen som har hørt om det?

Ta turen innom så ser vi på kabelen din. Er det schuko enden som er defekt fikser vi det for 250 kr. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA