Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny ladestasjon på Coop Extra i Søgne.

Startet av geirgp, fredag 19. mai 2017, klokken 17:59

« forrige - neste »

geirgp

Tesla Model 3 DUAL MOTOR 2019
Hyundai Ioniq 2018
Mercedes B250e 2017
Tesla Model S85 2014

RaBalder

Nei, tror ikke det.

Ladeluke-åpningen er vel en egen Tesla-greie.

Men heller ikke Tesla klarer å lage en kabel som kan åpne ladeluken. Det fungerer en liten stund, så slutter det å virke.

Øyvind.h

Usikker på om andre får lov å produsere? Den fjernkontrollen som ble solgt en kort stund (som jeg har en av) ble raskt stopper i hvert fall.

Men bank i bordet - kabelen jeg fikk av Tesla for et år siden henger ute i snø og regn, og har åpnet ladeluken feilfritt siden mottak. Mulig de har fått skikk på kvaliteten etter at knappen ble helt flush.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Muffinman

Sitat fra: Øyvind.h på lørdag 11. mars 2017, klokken 07:47
Usikker på om andre får lov å produsere? Den fjernkontrollen som ble solgt en kort stund (som jeg har en av) ble raskt stopper i hvert fall.
Neida :)
http://www.stegen.com/en/ev-products/52-model-s-chargeport-opener.html

Men ikke så veldig praktisk når Tesla-tettheten etterhvert er blitt ganske høy. Et trykk, og klakketi-klakk i hele nabolaget....

o.b.lix

Joda det finnes.

https://www.evchargeking.com/tesla

Har en slik og er meget fornøyd!
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

MrBacardi

Sitat fra: Muffinman på lørdag 11. mars 2017, klokken 08:17
Neida :)
http://www.stegen.com/en/ev-products/52-model-s-chargeport-opener.html

Men ikke så veldig praktisk når Tesla-tettheten etterhvert er blitt ganske høy. Et trykk, og klakketi-klakk i hele nabolaget....

Hm, kunne tenke meg en slik til type2-punktet i garasjen. Men ser de selger kun i 10-pakk nå, noen som vet om et sted de selger enkeltvis?
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Hodetelefoner

Sitat fra: Øyvind.h på lørdag 11. mars 2017, klokken 07:47

Men bank i bordet - kabelen jeg fikk av Tesla for et år siden henger ute i snø og regn, og har åpnet ladeluken feilfritt siden mottak. Mulig de har fått skikk på kvaliteten etter at knappen ble helt flush.
Knappen et flush. Men det pippler jo vann ut av hele greia når det regner :p

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

VigeirB

Når knappen på kabelen ikke vil fungere bruker jeg fob'en.
Hold knappen for bakluka nede litt lenge, så åpner ladeluke låsen seg.
Sørum, Tesla S85, Tesla Roadster 2.5 og Ford Focus Electric. Tidligere Think City (2000 mod) elbilist fra 2006

MrBacardi

Sitat fra: MrBacardi på lørdag 11. mars 2017, klokken 18:59
Hm, kunne tenke meg en slik til type2-punktet i garasjen. Men ser de selger kun i 10-pakk nå, noen som vet om et sted de selger enkeltvis?

Da fikk jeg tak i en fjernkontroll (takk til Øggen her på forumet!  8)) og denne fungerer veldig bra egentlig. Overraskende god rekkevidde  :+1: Perfekt til mitt bruk, montert på veggen i garasjen i nærheten av type2-punktet.
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA