Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Litt nytt om neste generasjon Leaf

Startet av zbk, tirsdag 16. mai 2017, klokken 15:49

« forrige - neste »

Pirat

Blir første bil faktisk. (Kun levd på bilkollektiv til nå.)

Myrvang

Teller på knappene om jeg skal bestille eller ikke, men nå er det så kort tid igjen til lansering, så kommer nok til å prøvekjøre før jeg bestemmer meg. Fikk prøvesitte bilen i Oslo da den var her, men vil gjerne prøve den en tur før jeg signerer. Blir isåfall min 3. bil, om ikke TM3 kommer først...?

Det eneste som kan være en liten dealbreaker for meg er hengerfeste, men skal nok klare meg med lånebil de gangene jeg trenger det.
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

frtan

Tror de fleste forhandlere tilbyr deg å skrive kontrakt nå, for så og eventuelt trekke deg fra den etter prøvekjøring om du ikke er fornøyd.

S4e

Første elbil.

Kjører mest til hytta i helgene og fristet ikke med ladestopp hver vei + Tesla TMS/TMX for dyr. Ae dekker dette behovet :-)

(Helt ideelt hadde vært også med tilhengerfeste og AWD. Drømmer derfor litt om TM3, men ikke bestilt og nye opsjoner kan også dukke opp om et par år.)
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

Myrvang

Sitat fra: tanumfr på tirsdag 14. mars 2017, klokken 10:00
Tror de fleste forhandlere tilbyr deg å skrive kontrakt nå, for så og eventuelt trekke deg fra den etter prøvekjøring om du ikke er fornøyd.

Var nettopp innom Thrane Steen og hørte ang kontrakt, men den var bindende. Det nærmer seg utsolgt for første halvdel av 2018 nå...
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

tientanic

Sitat fra: knut.aulie på torsdag 09. mars 2017, klokken 11:20
Sitat fra: tientanic på torsdag 09. mars 2017, klokken 09:22
Hei alle sammen, dette er min aller første elbil. Jeg har skrev under med Mobile Kjeller, så langt ingen informasjon fra de (kontrakten ble skrev under i midten av februar 2017 og levering om ett år)

Tenkte bare å høre hvilke erfaringer dere har så langt, som har kjøpt bil via Mobile Kjeller og evt. informasjon dere har fått fra de.

Hører mer fra dere.
Bruker også Kjeller. Det kommer aldri info fra dem uoppfordret. Jeg må henvende meg direkte for å få svar. Da er de imøtekommende og hyggelige. Desverre får de ikke massivt med info fra Opel Norge og kompetansen på elbil er lav. De får heller ikke teknisk info, så jeg har fremdeles ikke fått boltsirkel tall for å kunne skaffe vinterhjul...
Priser på ekstrautstyr er som kjent høy, virker som jeg må kjøpe det jeg vil ha av dekk og felger samt ladeledning/boks andre steder.

Hei, da har jeg omsider fått svar fra Mobile Kjeller på det jeg lurte på. Men det er fremdeles mange ting de ikke har informasjon om, men det skulle komme etter hvert.
Jeg har bestilt bil med komplett pakkene, det ble 350.200 NOK,-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA