Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading av den nye e-Golf

Startet av Rune.V, torsdag 11. mai 2017, klokken 09:18

« forrige - neste »

gamer73

Sitat fra: Oddaa på onsdag 15. mars 2017, klokken 11:11
Sitat fra: gamer73 på onsdag 15. mars 2017, klokken 10:32

Du må sørge for å ha en forsikring som gjør det gratis å skifte frontrute. Det har jeg. Trodde dette var normen.

Jeg skiftet 3 frontruter på bmw'en jeg hadde. Av en eller annen grunn var den mer utsatt enn noen andre biler jeg hadde. Det kan ha vært pga over 20k årlig kjørelengde eller litt "aktiv" kjøring. Men uansett..gratis hver eneste gang:) Jeg hadde trygg sin bilekstra forsikring som reduserer egenaddel med 2000 spenn....som var egenandel på ruteskade:)

Ser ikke ut til å være normen nei. Egenandelsreduksjonen jeg har hos Gjensidige ser ikke ut til å gjelde glasskader, så det blir nok 2000 kr pr gang...

på tide å bytte selskap da;) (jeg tror tryg har det enda hehe...neimen ikek sikker...lenge siden jeg trengte akkurat glassforskringen)

Oddaa

Sitat fra: gamer73 på onsdag 15. mars 2017, klokken 11:47

på tide å bytte selskap da;) (jeg tror tryg har det enda hehe...neimen ikek sikker...lenge siden jeg trengte akkurat glassforskringen)
Får sjekke rundt litt, en stor fordel hos Gjensidige er at vi slipper tillegget for sjåfør under 23 gitt at 2000 km øvelseskjøring er dokumentert.
2017 e-Golf
2016 XC90 T8

dabis

Anbefaler ENTER forsikring da de opererer med 0kr i egenandel om du betaler et tillegg på forsikringen på rundt 500 kr i året så for meg som tar to ruter i året så har jeg allerede spart 3500 kr ;)
2005 VW Golf MK5 1,9 tdi (solgt)
2014 VW Passat m/Hengerfeste (solgt)
2016 VW e-GOLF m/VP Nightblue (Solgt)
2019 Volvo XC60 T8 Inscription
2019 BMW i3 Fully Charged

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA