Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Etter Ampera E, hva bør man satse på?

Startet av FrkMia, tirsdag 09. mai 2017, klokken 09:03

« forrige - neste »

FrkMia

Plugget lader i bilen ikveld og den var død! Puttet den ut og inn i støpselet flere ganger og fikk den til. Klassen henger alltid med snoren i veggen, så den henger ikke på ledningen, men det kan virke som om det er det den har gjort. Lar den lade et par timer nå, men tørr nok ikke å la den lade i natt.
Flere med samme problem?
Får innom forhandler i morra og klage, er jo garanti.
2015 I-MiEV

Beamer Screamer

Var det liv i kladden da (lys som lyste)? Det gir jo indikasjon på om kladden får strøm eller ei.

Feilen din er kanskje med selve støpselet ditt og ikke med ladeledningen - da hjelper garantien lite. Prøv å lade på en annen kontakt, og ta i alle fall med ledningen til forhandler når du klager så du får testet den der.
2014 Peugeot iOn med største motor og ALT utstyr (dvs. gulvmatter, parkeringsvarmer og ettermontert navi...)
2017 Fossil med største motor og alt utstyr

Ladefabrikken

Problemet med disse ladekablene til i-Miev er at det blir brud i kabelen inn til EVSE boksen. Vi har reparert mange av disse ladekablene og da bruker vi en tykkere kabel 2,5 kvadrat. Den orginale kabelen som er brukt er av veldig dårlig kvalitet og kun 1,5 kvadrat.
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

FrkMia

Var dårlig kontakt inn til kladden. Fikk ny på garanti  :+1:
2015 I-MiEV

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA