Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Rust på dørene. Hvordan vil Nissan forholde seg?

Startet av Yen, mandag 08. mai 2017, klokken 15:39

« forrige - neste »

Luniboy

Enig i det. Jeg spurte selger om ikke det var mulig å få sportsseter i skinn/Alcantara som i Audi, som jeg forøvrig er MEGET godt fornøyd med, men dette var ikke mulig, og han visste heller ikke om det kom i senere versjoner. Har full skinn nå i i3'en, og det er 'greit nok' men kan ikke sammenlignes med setene i fossilbilen. sidestøtten er jo i kategori 'elendig' Regner med at setene i i3'en holder lenge om jeg behandler dem riktig (som man må med alle typer seter ....)  ::)
2017_BMW 94 Ah i3_FC
2018_TMS100D_med alt

model3citizen

Sitat fra: KapteinLefso på onsdag 01. mars 2017, klokken 09:35
Kan jo tenkes mitt syn på skinn er farget av å ha sett mye annet dårlig skinn. Jeg er generelt sett veldig lite imponert over skinnet jeg har sett som er noen år gammelt, og har blitt brukt litt.

Det jeg har sett av alcantara derimot har vært veldig bra.

Kanskje i3 skinnet har en høyere kvalitet enn hva jeg er vant til å se...

Status etter 50000km

Har alcantara i Lotusen, den har gått ca. 70000km, i bare finvær og med finstas på. Setene ser bra ut der også, om noe litt nuppete, men hadde det vært daglig bruk ville de vært betydelig styggere enn skinnsetene da alcantara er svært vanskelig å holde skikkelig rent. (Har hatt blå alcantara salong i stua, det var et mareritt).
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

Yen

Da har vi bestilt oss i3!
Vi endte opp med Lodge interiøret, og kjenner jeg er veldig fornøyd med valget! :)

Tusen takk for gode råd folkens!
BMW i3 94ah - Protonic blue
Bestilt 02.03-17
Produsert 24.03-17
Levert 07.04-17

Orbit

Det er vel lov å gratulere på forhånd! Fikk dere Lodge i FC-pakkeprisen?
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Yen

Sitat fra: Orbit på torsdag 02. mars 2017, klokken 20:55
Det er vel lov å gratulere på forhånd! Fikk dere Lodge i FC-pakkeprisen?

Tusen takk!! :) Gleder oss masse!!

Nei, vi måtte ut med ca 5000kr mer... veldig kjedelig. Men da fikk vi i alle fall bilen nøyaktig som vi ønsket!

Det var visst noe med at de ikke fikk det gjennom bestillingssystem selv om de ønsket. Det var beskjeden jeg fikk av selger. Han hadde spurt importøren også.
BMW i3 94ah - Protonic blue
Bestilt 02.03-17
Produsert 24.03-17
Levert 07.04-17

Zuexi

Sitat fra: model3citizen på torsdag 02. mars 2017, klokken 19:44
Status etter 50000km

Jøss - den "rumpeball bulken" fikk jo jeg etter et par 1000 km. Det skuffa meg faktisk litt.
Anser meg selv som en ganske normalbygd mann på under 80 kg.

Behandler man setene med skinnmelk, impregnering e.l. vil skinnet jo skinnet bli mykere - vil da også setetrekket bli enda slappere/bulkete?
Sånne rumpeball-bulker irriterer meg faktisk, men er vel kanskje ikke til å unngå..

Autowinder

TM3 LR AWD «Amore Odiata»

sfinxern

2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

Autowinder

TM3 LR AWD «Amore Odiata»

RogerRabbit

Morsomme er at med denne bilen så er det å sitte der, med lommeboka i baklomma direkte ukomfortabelt.
Løste seg selv den der for min del  :+1:
2017 - BMW i3 33kWh Protonic Blue
2003 - Opel Vectra GTS 2.2

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA