Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av pudderjagar, mandag 08. mai 2017, klokken 09:30

« forrige - neste »

pudderjagar

Ikonet for Rlink Store er grått i bilen min. Er da fleire som har dette problemet?

Har prøvd å restarte både komunikasjonsmodulen i bilen og Rlink systemet men ser ikkje ut til at da hjelper. Eg ser i statusbildet at bilen er kobblet opp til Renault Serveren.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

THE

Samme hos meg. Tenkte jeg skulle aktivere abonnement på ZE INTER@CTIVE igjen siden jeg ser at det er rapportert en litt mer edruelig pris. Har ikke fått rotet meg til å ta med SD kortet inn og forsøke å aktivere via PC ennå.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

pudderjagar

Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

eriksj

Har bil som er under 2 uker gammel. Rlink Store fungerer. Men, TomTom live tjenester fungerer ikke, når jeg prøver det så får jeg feilmelding om at det er noe galt med server. Spurte forhandler og han visste ikke noe om det.
2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens

THE

Oppdaterte Rlink nå i morges. Nå har jeg tilgang til Rlink store fra bilen også.

Fungerer ZE INTER@CTIVE bedre nå, eller er den like mangelfull og ustabil som for et år siden? Har ikke betalt abonnement ennå, men tenkte å gjøre det hvis appen fungerer.

Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA