Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Litt nytt om neste generasjon Leaf

Startet av TorAtle, søndag 07. mai 2017, klokken 23:29

« forrige - neste »

TorAtle

Det bygges nye boligsameier "overalt" i Oslo om dagen. Som elbil-eiere, finnes det noen av disse vi kan kjøpe leilighet i? Ingen av de jeg har sett på sier noe spesifikt om dette, noe jeg tolker som at det ikke blir tilrettelagt for lading.

Noen som vet mer?
2014 BMW i3

Quetzalcoatl

Som regel er ladepunkt en tilvalgsmulighet. Du burde be om tilvalgskatalogen, evt spørre melger/utbygger.

Vi måtte betale ekstra for ladepunkt da vi kjøpte leilighet i nybygg. 19000 for et hæskla ladepunkt. Grådige utbyggere.
Reservert: Tesla Model 3 (Levering sent i 2018)

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

TorAtle

Sitat fra: Quetzalcoatl på mandag 27. februar 2017, klokken 20:47
Som regel er ladepunkt en tilvalgsmulighet. Du burde be om tilvalgskatalogen, evt spørre melger/utbygger.

Vi måtte betale ekstra for ladepunkt da vi kjøpte leilighet i nybygg. 19000 for et hæskla ladepunkt. Grådige utbyggere.
Fant det etter litt finlesing i prospektet: "Opprusting til el-bil standard kan bestilles som tilvalg". Ok, det var bra. Da finnes det muligheter :)
2014 BMW i3

sylwester

Det burde være krav at nye bygg har planlagt en ladeløsning hvor 80% av plassene vil lade i fremtiden. alt annet ville være høl i huet når det i 2025 kun selges nye biler med batteri.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

gte-bjørn

Jeg flyttet inn i nybygg i Trondheim i høst og betalte 20 laken :o for å få ladepunkt (schuko) på min P-plass. Kun 2 av 25 plasser i P-kjelleren valgte dette.

nofuelno

Sitat fra: gte-bjørn på tirsdag 28. februar 2017, klokken 23:50
Jeg flyttet inn i nybygg i Trondheim i høst og betalte 20 laken :o for å få ladepunkt (schuko) på min P-plass. Kun 2 av 25 plasser i P-kjelleren valgte dette.
Schuko ladepunkt er ikke veldig 2017/ 2016 ish
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA