Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Reservasjon av Audi e-tron

Startet av versus13, søndag 07. mai 2017, klokken 17:36

« forrige - neste »

versus13

Er det slik at de skal produsere model Y rett etter slippen av model3? Tenker da på den crossover/suv til tesla

Amoss

Sitat fra: versus13 på mandag 27. februar 2017, klokken 11:07
Er det slik at de skal produsere model Y rett etter slippen av model3? Tenker da på den crossover/suv til tesla

Når de vil vise eller produsere Model Y (SUV/CUV basert på samme plattform som Model 3) er det neppe noen utenfor Tesla som vet. Det eneste vi vet er vel at den blir den neste bilen fra Tesla etter Model 3. Selv holder jeg en knapp på at den vil komme ett eller to år etter Model 3, men det er altså kun løs tipping fra min side. Om jeg skulle få rett, forvent en lansering om ca ett års tid :)

"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

t4.ravenbird

Øyvind.h

Det er det som er morsomt med internett. Alle siterer hverandre og bygger fjær til høns :)

Litt som wk057s kapasitetstall.

Og Espens? forslag til Model 3 konfigurasjoner og priser som plutselig ble internasjonal fasit  ;D

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA