Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nissan Leaf - DC-DC converter

Startet av Toalmar, lørdag 06. mai 2017, klokken 16:02

« forrige - neste »

Toalmar

Kunne tenke meg å få satt opp mine e-postkontoer så jeg kan motta e-post rett i bilen.
Har såvidt prøvd med min Gmail konto, men får feilmelding. ble gjort via bmw-connecteddrive.no siden.
Tips for hvordan dette gjøres eventuelt en DYI kunne vært greit om noen har det.
BMW i3s 94Ah Fully Charged - 2018
Reservert TMYP Hvit / Svart 08.04.2020 - TMY LR Hvit / Svart 07.04.2020
TM3 LR AWD - Svart / Hvit - Solgt 01.04.2020

Phantom3D

Jeg mener jeg får epost og sms rett i bilen via telefonen. Ikke satt opp noe ekstra..
BMW i3 bestilt 2/11-16
1995 Mini Cooper Silver Bullet 1.3i

pendleren88

Hvilken telefon har du da Phantom3D?

Jeg får det ikke til med iPhone 6...
Bestilt Bmw i3 den 31.10.16, produsert 15.12.16 og levert 16.01.17.

Autowinder

Ser ut som det bare er integrering med telefonen i følge Navigation Owners Manual:
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

Ingeniøren

2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Autowinder

Ingeniøren: Det kan være du har rett, men jeg vet ikke helt hva du konkret mener kan være mindre lurt og sikkert, så fint om du deler mer av tankene bak dette :)

Ingeniøren

Sitat fra: Autowinder på mandag 27. februar 2017, klokken 12:44
Ingeniøren: Det kan være du har rett, men jeg vet ikke helt hva du konkret mener kan være mindre lurt og sikkert, så fint om du deler mer av tankene bak dette :)

Når man kjører bil bør man konsentrere seg om det og ikke tenke/gjøre alt mulig annet.... :)
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Autowinder

Det går da vel an å lese e-posten mens man står stille?  :laugh:
Jeg sitter ofte i bilen og venter på folk, ofte med mobilen liggende i jakkelommen i baksetet...

remiandre

Som nevnt over så kan SMS og e-post leses i skjermen via telefonen uten ekstra oppsett hvis bilen har de riktige utstyrskodene. Dette virker ikke med iphone, men det fungerer utmerket med de fleste android telefoner.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA