Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Prisreduksjon

Startet av AppleKnocker, fredag 05. mai 2017, klokken 09:59

« forrige - neste »

AppleKnocker

App er essensielt i en elbil. Jeg har bannet mye over Nissan Leaf sin ustabile, trege, antikvariske app. Tesla sin er bra, den nye er enda bedre. Med My ZE online er faktisk den raskeste når man skal gjøre enkle ting som å slå på varmen. På Zoe ZE 40 går også forvarming 10 minutter i stedet for 5. Den kan også startes flere ganger etter hverandre uten problemer fra appen. Må si jeg er positivt overrasket over Renault :+1:

BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

eriksj

Fikk Zoe R90 på torsdag, fikk aktivert ZE services på lørdag 18. februar. Fungert bra siden det. Men, akkurat siden igår ca kl 17 så har bilen vært offline. Skal ut en tur etterpå så kanskje den våkner igjen da.

Litt typisk, akkurat når du skriver at det fungerer bra for deg, så slutter min å fungere.
2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens

AppleKnocker

BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Zonec

skal prøve å registrere ZE online, men kommer til aktiveringskode??
Renault Zoe R90 Grå Titan

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA