Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vurderer brukt MS, noen spørsmål

Startet av MikaelNL, tirsdag 02. mai 2017, klokken 21:41

« forrige - neste »

J@x

Sitat fra: turfsurf på fredag 03. mars 2017, klokken 11:15
De som kritiserer i3 dørløsningen er de som ikke har bilen selv.

Ikke så unaturlig da, de som syns dette ikke er noe særlig kjøper heller ikke bilen. Dette, sammen med at den bare har 4 seter, gjorde at jeg ikke valgte i3. Sett bort fra disse 2 tingene liker jeg bilen godt.
2017 VW e-Golf FL
2017 Hyundai Ioniq Electric (solgt)
2014 VW e-Golf (solgt)

knut.aulie

Motstående åpning av dører ser jo fantastisk kult ut. Det skal i3 ha [emoji1360]

Forøvrig synes jeg ID sin løsning også ser veldig bra ut !

Ecinnaj

Sitat fra: J-B på fredag 03. mars 2017, klokken 12:23
Sitat fra: turfsurf på fredag 03. mars 2017, klokken 11:15
De som kritiserer i3 dørløsningen er de som ikke har bilen selv.

Ikke så unaturlig da, de som syns dette ikke er noe særlig kjøper heller ikke bilen. Dette, sammen med at den bare har 4 seter, gjorde at jeg ikke valgte i3. Sett bort fra disse 2 tingene liker jeg bilen godt.
Nei nettopp.
Pappa har den og jeg vurderte den i type 5 minutter til jeg kom på det med dørene å slo den raskt fra meg som uaktuell.

sengekos

Ecinnaj

Sitat fra: knut.aulie på fredag 03. mars 2017, klokken 13:05
Motstående åpning av dører ser jo fantastisk kult ut. Det skal i3 ha [emoji1360]

Forøvrig synes jeg ID sin løsning også ser veldig bra ut !
Ja det så bedre ut.
Men det er fordi de ser ut som egene dører. Altså jeg kan åpne bak uten å måtte åpne forran ;)

sengekos

turfsurf

Ser ut som en veldig bra løsning på ID ja. Får bare håpe de er elektrisk drevne.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

knut.aulie

Sitat fra: turfsurf på lørdag 04. mars 2017, klokken 07:19
Ser ut som en veldig bra løsning på ID ja. Får bare håpe de er elektrisk drevne.
[Off topic på] lånte nylig en VW Sharan som har slike elektriske bakdører, var helt konge[Off topic av][emoji1]

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA