Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Spekulasjon rundt toppmodell 3 mot inngangsmodell S

Startet av daktari, tirsdag 02. mai 2017, klokken 09:14

« forrige - neste »

theamm

Hei,

Vi ønsker å forstå deres erfaringer og markedet rundt elbiler. Dette for å kunne få en ide rundt fremtidig markedsutvikling og hvilke krav som stilles til elbiler for å gjøre dem enda mer attraktive for flere kunder.

Svar oss innen 15. mars og vi vil belønne deg med et gavekort på G-Sport til en verdi av 400 kr.

Interessert? Dette passer de som kjører Tesla Model S, Tesla Model X, BMW i3, Nissan Leaf, Renault Zoe, Renault Kangoo, VW eGolf
Kontakt oss på

93031098
el.bil.undersokelse@gmail.com

theamm

Muffinma: Jeg er studerer Produktutvikling og Produksjon på NTNU og har deltidsjobb for et forskningssenter.

Bakskj: Ja, hvis du svarer på hele undersøkelsen. Kontakt meg gjerne på mail om du er interessert.

Leif1

Ja, dette kan være greit å svare på, men du må gjerne legge ut info om hvem som står bak i
flyeren som du har lagt ved i første innlegg.

Konvertitt fra S til X

theamm

Leif1: Ja, beklager litt ullen beskrivelse! Ta gjerne kontakt med oss på mail eller telefon om du ønsker å delta :-) Undersøkelsen er aktuell for alle i nærheten av Oslo, Trondheim og Tromsø.

Amoss

Sitat fra: theamm på onsdag 22. februar 2017, klokken 09:26
Leif1: Ja, beklager litt ullen beskrivelse! Ta gjerne kontakt med oss på mail eller telefon om du ønsker å delta :-)

Jeg tror de fleste ønsker å vite hva de evnt. er med på - og derved hvem de "jobber" for - før de tar kontakt. Dette burde som Leif1 sier absolutt stått flyeren du la ut, men er sikkert greit bare du legger det ut her helt åpent i debatten.

At det er ett rent studieprosjekt kan vi vel se helt bort i fra siden du har anledning til å tilby "betaling" i form av gavekort.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA