Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Reservasjon av Audi e-tron

Startet av StianSalG, tirsdag 02. mai 2017, klokken 09:02

« forrige - neste »

theamm

Hei,

Vi ønsker å forstå deres erfaringer og markedet rundt elbiler, for å kunne få en ide rundt fremtidig markedsutvikling og hvilke krav som stilles til elbiler for å gjøre dem enda mer attraktive for flere kunder.

Svar oss innen 15. mars og vi vil belønne deg med et gavekort på G-Sport til en verdi av 400 kr.

Interessert? Vi ser etter deg som bor i nærheten av Oslo, Trondheim eller Tromsø og kjører Nissan Leaf, BMW i3, Tesla Model S, Tesla Model X, Renault Zoe, Renault Kangoo eller VW eGolf.

Kontakt oss på

93031098
el.bil.undersokelse@gmail.com

Einar_S

Er i utgangspunktet helt enig med bob-bob.

Og ialfall når undersøkelsen utføres av en organisasjon som bare heter "vi".
Er det "Vi over 60"?.

2020 Jaguar I-Pace HSE.
1963 Alfa Romeo Spider, 1986 Maserati Spyder, 1988 Volvo Bertone.

theamm

Beklager litt ullen beskrivelse ovenfor!

Vi er maskiningeniørstudenter ved NTNU som gjennomfører en markedsundersøkelse for å kartlegge bruk og tilfredshet ved elbilene listet opp ovenfor, i samarbeid med det tyske selskapet FEV.  Undersøkelsen er aktuell for elbileiere som bor i nærheten av Oslo, Trondheim og Tromsø. Send oss gjerne en mail eller ring om dere ønsker å delta, eller har flere spørsmål  :)

bob-bob

Sitat fra: theamm på onsdag 22. februar 2017, klokken 09:23
Beklager litt ullen beskrivelse ovenfor!

Vi er maskiningeniørstudenter ved NTNU som gjennomfører en markedsundersøkelse for å kartlegge bruk og tilfredshet ved elbilene listet opp ovenfor, i samarbeid med det tyske selskapet FEV.  Undersøkelsen er aktuell for elbileiere som bor i nærheten av Oslo, Trondheim og Tromsø. Send oss gjerne en mail eller ring om dere ønsker å delta, eller har flere spørsmål  :)

Ok , det var en litt bedre beskrivelse. Sikkert noen som er interessert - lykke til. ( men jeg synes ikke dette er rett sted å reklamere for slikt.) :-1-:

nr1rayner

Har ikke svart enda, men kan godt ytre min mening.
Men, hvor er riktig sted bob?
Trådstarter har litt vel offensiv "reklamering" på forumet, men det er vel nettopp her man snubler borti rett folk..
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

snoemann

Så lenge dette er til kompetanse/forskning/utdannelsesformål , så synes jeg personlig at dette ikke burde favne inn under "reklame".

Det er min mening... og jeg synes det er ok at de spurte om dette her på forumet.
Nissan Leaf 30kwh Tekna 2017. I eie 2017 ->
Citroen C-Zero 2011. I eie 2013 -> 2017

Arha

Hvorfor ikke legge ut link til undersøkelsen her på forumet, så det blir enklere å få med folk?
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 59000 km juni 2020.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

nr1rayner

Sitat fra: Arha på onsdag 22. februar 2017, klokken 21:47
Hvorfor ikke legge ut link til undersøkelsen her på forumet, så det blir enklere å få med folk?

Godt spørsmål..
Kanskje de sender papirutgaven på 1.713 sider, front and back..?
Har meldt meg på, venter spent på svar  ;)
Trondheim

Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

theamm

nr1rayner og Arha: Hyggelig at du vil delta! Årsaken til at vi ikke ønsker å legge ut linken er for å ha muligheten til å filtrere bort de som kun trykker gjennom undersøkelsen for å motta gavekortet. Vi gjennomfører undersøkelsen over telefon, og samtalen tar ca. 10 minutter :-) Håper å snakke med noen av dere!

nr1rayner

Da har jeg besvart første del av undersøkelsen, tok vel knappe 10 min.
Standard spørsmål om hvorfor man kjøpte, bruken osv, intet skummelt  ;)
Så det er bare å hive seg på  :+1:
Trondheim

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA