Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Endelig bestilling av I-Pace

Startet av hermy99, tirsdag 25. april 2017, klokken 21:33

« forrige - neste »

hermy99

Hei!

Kjapt og enkelt spørsmål! Denne bilen er helt perfekt. Jeg trenger syv seter, jeg trenger ikke all verdens rekkevidde, men skulle gjerne hatt 150 og ikke 80 km rekkevidde. Alt annet er mindre viktig! Noen alternativer der ute?

Vollis47

Jeg har hatt en varebil av denne typen og 150 km bør være oppnåelig om sommeren. God bil syntes nå jeg.
Kristiansand / Egersund, Zaptec Pro ladebokser
Tesla MS 75D, juni 2018
Kia Soul 30kWh, juni 2017 (solgt)
Nissan e-NV 200, februar 2016 (solgt)
Peugeot ion, august 2015 (solgt)

Ebe

Syvseter er det vel bare e-nv200 og Tesla X og S som har? Da snakker vi forskjellige prisklasser :)

Kangoo har vel bare 5 seter i el-utgave? Samt tilsvarende rekkevidde og uten hurtiglading...
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

Luftventil

- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

Hansi

Hvis du ikke trenger bil raskt kan det være en ide å vente litt. Det er forventet at faceliftet eller ny Leaf er "rett rundt hjørnet", vil anta e-NV200 også får en batterioppgradering mer eller mindre samtidig
Buskerud

Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2013 Nissan Leaf Tekna (Norsk)     2011 Mitsubishi i-MiEV

ToWalkOrDrive

Denne er close, men ingen gitar....øh....sigar....
RAV4 elektrisk med 40kWh batteri...men dessverre bare 5 seter...

https://m.finn.no/car/used/search.html?q=rav4&engine_fuel=0%2F4#88960635
Tesla Model 3 Performance 2019-
Tesla Model S 85               2014-2018

jakja83

Sitat fra: hermy99 på onsdag 15. februar 2017, klokken 14:41
Hei!

Kjapt og enkelt spørsmål! Denne bilen er helt perfekt. Jeg trenger syv seter, jeg trenger ikke all verdens rekkevidde, men skulle gjerne hatt 150 og ikke 80 km rekkevidde. Alt annet er mindre viktig! Noen alternativer der ute?

3 stjerner i NCAP... :)

CitB59EL

Nå kommer Peugeot Partner i elekrisk personbil utgave-endelig!Vises på Geneve! Denne er LANGT bedre å kjøre enn NV200 synes jeg selv etter å ha prøvd begge i EL utgave. 5 seter som utgangspunkt.

kaiat

Har du noen link til Partner'en? Jeg har ventet lenge på denne og/eller Berlingo som elektrisk femseter.

Edit: Fant noe her http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=47515

Ebe

Sitat fra: CitB59EL på fredag 17. februar 2017, klokken 13:53
Nå kommer Peugeot Partner i elekrisk personbil utgave-endelig!Vises på Geneve! Denne er LANGT bedre å kjøre enn NV200 synes jeg selv etter å ha prøvd begge i EL utgave. 5 seter som utgangspunkt.

Ser ut som bedre seter og utsikt for kidsa baki også. Dessverre er det et lite batteri som ryktes å bli satt i.
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

kaiat

Bilen er nok akkurat den samme som varebilversjonen som har blitt solgt noen år nå. Men litt overraskende at den kom nå, for jeg trodde egentlig at denne generasjonen Partner (og Berlingo) sang på siste verset.

I følge http://m.peugeot.com/en/news/new-peugeot-partner-tepee-electric får den dessuten app og mulighet for forvarming.

Oddaa

Sitat fra: jakja83 på torsdag 16. februar 2017, klokken 21:22
Hei!

Altså ikke noe en bør frakte familien i...

Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 e-Golf
2016 XC90 T8

Autowinder

TM3 LR AWD «Amore Odiata»

rolandvg99

Sitat fra: Oddaa på fredag 17. februar 2017, klokken 19:33
Sitat fra: jakja83 på torsdag 16. februar 2017, klokken 21:22
Hei!

Altså ikke noe en bør frakte familien i...

3 stjerner betyr ikke livsfarlig. Det som trekker ned er automatisk sikkerhetsutstyr og litt dårligere sikkerhet for forsetepassasjerer enn de beste. Den har bl.a. bedre sikkerhet for baksetepassasjerer enn både Tesla Model S, BMW i3.
"I like soul with a capital S"

Oddaa

Personlig ville jeg aldri kjøpt bil med mindre enn 5 stjerner.

2017 e-Golf
2016 XC90 T8

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA