Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Uoriginale vinterdekk på felg

Startet av hstad, mandag 24. april 2017, klokken 13:49

« forrige - neste »

hstad

Hei,
vurderer å selge min 2015 hvite E-UP som har rundet 30 000 km. ripefri og som ny, med soltak. ser prisene på finn varierer fra 150 000 til 180 000. Nokon som har formeining om kva pris eg bør legge meg på?
Serviceavtale i 3 år/45 000 km inkludert også, selv om det ikkje nødvendigvis er verdt så mykje:)

Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015
Teknikkpakke og "panorama" soltak

aageaasved


odahle

Jeg solgte akkurat min. 2014, kjørt 37.500 kilometer med ny service, uten soltak men ellers i kjempe fin stand. Fikk 125.000, minus omreg. Ganske fornøyd med den prisen da jeg ser andre prøver seg på 10-20.000 mer, og de sliter fortsatt. Vil tro du kan håpe på 150.000, men usikker på markedet akkurat nå.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

Elmo

Sitat fra: odahle på tirsdag 14. februar 2017, klokken 21:11
Jeg solgte akkurat min. 2014, kjørt 37.500 kilometer med ny service, uten soltak men ellers i kjempe fin stand. Fikk 125.000
Var den med eller uten DAB+ radio ??
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

odahle

Sitat fra: Elmo på onsdag 22. februar 2017, klokken 11:01
Sitat fra: odahle på tirsdag 14. februar 2017, klokken 21:11
Jeg solgte akkurat min. 2014, kjørt 37.500 kilometer med ny service, uten soltak men ellers i kjempe fin stand. Fikk 125.000
Var den med eller uten DAB+ radio ??
Det var uten DAB+, men det utgjør vel ikke store forskjellen. Originalt blir det vel 3000, vanlig løsning 1500. Ser mange biler ligger ute nå til ganske høye priser. 140-150.000 for en 2014 blir ganske drøyt!
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

Flyvind

Hei,

Jeg hadde min Eup 2015 for salg på Finn nylig. 42000km m panorama. Det tok 4 dager å få den solgt i Akershus for 152000 ekskl omreg. Jeg tror det avhenger noe av hvor du befinner deg i landet. Sammenlignet over tid kun med Oslo/Akershus og erfarte at Eup rundt den prisen ble solgt forholdsvis raskt i det området. Andre biler spredt utover landet opp til 20000 under i pris står for salg fortsatt. Jeg tok meg bryet å kjøpe 2 år Car-Net avtale nylig (1600) og få dette refundert( jfr tilbud fra VW pga oppstarts problemer) fra forhandler. Uvisst, men slikt mener jeg også kan ha innvirkning ved salget.
2017 i3
2015 Eup solgt

Haakon-

Jeg solgte min 2014 uten soltak, 35000 km for 139.000 inkl. omreg i januar. Opplevde økt pågang etter at jeg inkluderte levering til hele Sør-Norge.
VW e-up! - med takboks

ReneM

Vi kjøpte vår 2014 modell med 50.000 km i januar for 132.000 inkl omregistrering.

Bilen var som ny og kom med 4 fonkelnye conti vinterdekk (5000 ifølge faktura).

Mener det er helt kurant i dagens markedet. Det var bare å så til etter 5 timer ut på Finn da de fleste går i under en uke.
Hovedbil: 2016 mod E-Golf med det meste av godbitene
Pendlebil: 2014 mod E-Up
Solgt: 2015 Peugeot 508 RXH

jakja83

Vurderer e-up og usikker på hva som er lurt, eller minst dumt.

Ser man får tak i 14-modeller fra 125 og oppover. 16-modeller med under 20 000 km går rundt 165-195 tusen, men føler man da nesten like godt svir til på noe nytt?

Liker tanken på å ha garanti på herligheten noen år fremover.

Elmo

En av grunnene til at nesten ny blir nære helt ny i pris er den @£$%&@ omregisteringsavgiften >:( 
Det er som kjent ikke førstegangsregisteringsavgift på elbiler
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

saxomann@hotmail.com

#10
Jeg kjøpte nettopp e up registrert 31 mar 2016 20000Km til 159000. Strøken med soltak.

Hyperstress

Flere som har tall til denne tråden? (Skal legge ut min for salg)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

ReneM

Vi kjøpte vår norske e-up i januar.

04-2014 mod med 51000km. Bilen er strøken innvendig og utvendig, alt utstyr utenom soltak. Bilen ble levert med 4 helt nye vinterdekk (continental).

Betalte 131.000 inkl. Omregistrering. 
Hovedbil: 2016 mod E-Golf med det meste av godbitene
Pendlebil: 2014 mod E-Up
Solgt: 2015 Peugeot 508 RXH

LittleHammer

Kjøpte i desember. En januar 2016-modell gått 4500km.169K pluss omreg.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

EV85

2015 mod, gått 35 kkm? 140 tusen? (Laveste utstyrsnivå)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA