Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvilken høgger gidder å skru ut det man trenger?

Startet av IdaM, fredag 21. april 2017, klokken 21:00

« forrige - neste »

IdaM

Hei

Jeg fikk opp feilmelding når jeg skulle lade på Danmarksplass, først at bilen oppdaget feil ved lading, så at bilen ikke var slått av, og at jeg derfor ikke kunne starte lading, stod da med nøkkelen i hånden og skjønte ingenting. Bilen ble hentet av Viking og kjørt til Møller. Fikk leiebil, også e-up, og da jeg skulle lade denne samme sted fikk jeg opp samme feilmeldingen!! Er det noe i veien med meg? Eller hviler det bare en forbannelse over meg, og jeg kan angre på den dagen jeg kjøpte elbil (som for øvrig ikke er mer enn 2 uker siden!!!)

Sandpusher

Gratulerer med ny bil! ikke noe å miste nattesøvnen over, du har gode forutsetninger :)
Du har kjøpt en ny bil av en stor leverandør, du lader på en av Norges mest profilerte ladestajoner. Enten er det noe galt med bilen eller stasjonen, eller så er det noe feil med din metode (uæh, pinlig). Worst case, du har gjort noe feil, de finner ut av det og forklarer hva du har gjort (det er god lærdom for leverandøren), eller så er det noe galt med teknologien, og de fikser det pløtslich. Happy driving!
BMW i3
Scott E20 Sportster el-sykkel
Scott trøsykkel
Apostlenes hester

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA