Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kompensasjon til p85d eiere.

Startet av eKramer, fredag 21. april 2017, klokken 17:45

« forrige - neste »

eKramer

Hei allesammen!
Jeg heiter Einar og  :) :)er et helt nytt medlem på dette forumet!
Jeg har nylig bestillt meg en preowned Tesla model s p85 2013 mod. Dette gjorde jeg ved å gå inn på Minde for å få litt mer info om disse bilene, da jeg kom inn der ble jeg møtt av en meget hyggelig kar ved navn Dag! Han fortalte meg alt jeg trengte å vite om tesla norway og fordelene ved å kjøpe gjennom de : 4 års garanti/80000km. Dette var for meg det som gjorde at jeg ville kjøpe en såpass "gammel" bil siden jeg får en såpass god garanti☺ sålangt ville jeg bare si at den servicen og vennligheten jeg møtte der var meget bra! Jeg har til nå kjørt MB og må si at BOS har MYE å leve opp til på den biten!
Bilen jeg bestillte måtte få nytt pano tak grunnet problemer med det gamle, dette resulterte i at jeg fikk låne en splett ny tesla 75d i noen dager før jeg fikk låne en F-phace Jag! Dette i seg selv er et MEGET bra plaster på såret for min del! Ville bare Rose disse gutta på Minde for den gode imøtekommelsen og ikke minst vennlige behandlingen av sin bloferske kunde☺

Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Model 3 reservert 12.06.2017

Bjoris

Henger meg på her, veldig fornøyd både med Kokstad og Minde!
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

eKramer

Kjekt å se at det er flere som har gode erfaringer i Bergen☺ spiller ikke noe rolle med en feit bil om støtte organisasjonen rundt er lite imøtekommende! For meg er det en kjempe bra ting å virkelig ha en god følelse når man har vert i kontakt med forhandleren! Det at man får så god støtte i tilegg til at man får et produkt man er nøgd med, er faktisk det som gjør at man velger dette merket på en bil nr 2 feks!.
Håper denne tråden er med å gi folk et inntrykk av servicen man får av Tesla i Bergen! For de fortjener ros for det de har gjort til no☺

eKramer

Og ikke minst! La dette være en motivator for dere som jobber der til å fortsette med den gode jobben

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA