Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Yen, fredag 21. april 2017, klokken 13:33

« forrige - neste »

Yen

Hei,

Vi vurderer å kjøpe en MB-B Electric drive! Men lurer litt på noen av funksjonene...

COMAND online... Hva gjør den, eksakt? Klarer ikke helt å finne gode, og ikke-forvirrende svar på Google... :p

Og så sist, men ikke minst; er det verdt prisen?

BMW i3 94ah - Protonic blue
Bestilt 02.03-17
Produsert 24.03-17
Levert 07.04-17

Pavel Kolotilov

Jeg har kjøpt en "Edition" versjon og det ser ut at det har mange deler av Comand online. For eksempel navigasjonssystem med 8" fargedisplay, USB/AUX tilkobling i midtarmlene, SD-minnekortplass, Bluetooth handsfree, Oppkobling til internett via støttede mobiltelefoner til Mercedes-Benz Internet services.

Derfor vet jeg ikke om det er verdt å kjøpe det. Men det er 200% verdt "smarttelefon integrasjons pakke", som jeg sa tidligere.

Hvis du ikke kan få svar her, vennligst bli med gruppen  "MB B250e Owners Group Norway" på Facebook. Der er nesten 400 personer der som hjelper mye :-) Sikker, at noen av dem har betalt for Comand Online.

Hilsen, Pavel

Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
2017 Mercedes-Benz Electric Edition
2015 Nissan Leaf Acenta

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA