Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Støydemping av TMS - oppskrift og erfaring.

Startet av kasara, tirsdag 18. april 2017, klokken 20:51

« forrige - neste »

elektrolux

Ingenting er galt.

I-miev drar 2300W, motorvarmer 500W, kupevarmer 500W og billader 50W, totalt 3300W. Altså godt innenfor kursens 3600W kapasitet.

Miev'en sin kupevarmer går fra batteriet på bilen, og laster dermed ikke kursen uttover ladestrømmen.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

arthur

Takk for greit og utfyllende svar Elektrolux! ;D
Miev 2014
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Honda E Urban med kølapp - droppet
Seat Mii Electric - 2 kvartal
Skoda Vision iv - kølapp

Kia e-Niro med kølapp (2020?)

TB

Sitat fra: kasara på torsdag 09. februar 2017, klokken 15:22
Hei!
Jeg ønsker å kjøpe ny ladekabel til min Peugeot. Hovedsakelig den nye typen, men ev. også en ny med vanlig stikk til 16A. Har noen av dere kjøpt i det siste? Kan dere anbefale noe?
Er den gamle ladekabel defekt, eller tapt / stjålet? Er den defekt er det mulig den kan repareres.
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

PionerThink

Takker for oppklarende svar fra flere her inne :+1:
Siden man kun klarer å få en økning fra 10A til 13A effektivt selv med 16A, så ser jeg ikke så mange grunner til å kjøpe ny ladekabel for 4-5 lapper :o
Får heller prøve å isolere bilen litt bedre for å holde på varmen, det er jo som en sa så beskrivende her inne "et stort sort hull" nede i fotbrønnen der kulden kommmer inn ;D
Grå BMW i3 I01 2014-modell i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012-modell, gått 53 500 km, solgt
Grå Think 2001-modell, USA-utgave, solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA