Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Spekulasjon rundt toppmodell 3 mot inngangsmodell S

Startet av Kjerstiib, tirsdag 18. april 2017, klokken 18:45

« forrige - neste »

Kjerstiib

Hei,

Jeg har en Think 2000 som i dag fikk den gøye feilmeldingen 'system failure service required'. Bilen står parkert utenfor jobben ettersom feilmeldingen kom på vei til jobb, og må jo få fraktet denne hjem på et vis. Når feilmeldingen først kom, sluttet bilen å respondere på alt, men da jeg slo den av og på etter en liten stund fikk jeg liv i den igjen, men feilmeldingen ble værende i dashbordet. Min far har mulighet til å slepe bilen hjem, men spørsmålet er om det er mulig å prøve og kjøre bilen hjem(ca 1,2 mil) selvom feilmeldingen viser, eller om dette kan skade bilen.

Takker på forhånd for svar!

OneMore

Får du startet den og bilen kjører, så er det fint det!
Men ha noen klar med tauet i tilfelle det ikke går.

OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Kjerstiib

Tusen takk for svar! Da får jeg krysse fingrene for at den fortsatt vil kjøre.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA