Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Problemer med rekkevidden

Startet av egolfer, tirsdag 18. april 2017, klokken 10:35

« forrige - neste »

egolfer

Hei!

Etter akkuratt ett år så gikk car-net lisensen ut.
Hvis jeg vil forsette å bruke den så må jeg betale 940kr. Et det mulig med dette prisen?
Jeg kjenner et par venner som har hatt bilen siden 2014 og de bruker det fortsatt uten at de måtte betale noe.
Noen som vet lit mer rundt dette?
VW eGolf 2016 med VP

Bob

Lisensen min går snart ut så jeg kontaktet hovedkontoret i Oslo om det. De sa at det skulle egentlig være en automatisk forlengelse på 2 år siden det var så mye problemer i begynnelsen men det skjedde ikke. Fiksen på dette var at vi måtte betale for forlengelsen på 2 år selv og deretter kontakte ditt lokale forhandler og de skal overføre pengene tilbake til kontoen din (1600,- hvis jeg ikke huske feil).

Jeg har gjort det og de overførte uten spørsmål. De trengte kun kontonummeret mitt sammen med kopi av fakturaen som blir sendt på mail etter du har betalt.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2016 VW e-Golf
2004 Mazda RX-8 231 HK
2008 Hyundai Accent

ReneM

Vær gikk ut i desember. Sendte en klagemail og fikk 2år til. Måtte forskuttere men en e-post med vedlagt faktura til møller var nok til å fa pengene igjen.

Siden nyttår har det forresten fungert helt topp!!!
Hovedbil: 2016 mod E-Golf med det meste av godbitene
Pendlebil: 2014 mod E-Up
Solgt: 2015 Peugeot 508 RXH

egolfer

Takk! Skal ta kontakt med Møller med en gang :)
VW eGolf 2016 med VP

tutti

Min har fungert uten fornyelse og noe særlig plunder siden 2014.

gamer73

Selv har jeg sluttet å bruke makkverket. Dessuten er det ikke kaldt nok i Bergen til at det skal være særlig behov for forvarming uansett men men.

4Matic Fanatic

Nå de siste par månedene har den faktisk fungert nærmest prikkfritt for meg, mot begge bilene.
mvh, Arne :)

2019 Jaguar I-Pace  |  2006 Mercedes-Benz ML320CDI 4Matic |  2015 VW e-Golf
>>Ladestatus

egolfer

Fikk samme svar fra Møller.
Kvittering og kontonr.
Det var bra :)
VW eGolf 2016 med VP

carboncarstenDK

Vores bil er nu 2 år og Car-Net er udløbet.

Vi burde alle stå sammen om at APP ikke skal koste 100 EURO for at få nogle funktioner der er i bilen til at virke.

Prisen for at starte og stoppe opladning samt forvarme bilen er for dyr.

Men er der bare 10 der betaler beholder VW prisen.

CC

Har også haft 2 år gratis, og betaler ikke 750 DDK for den AAP.

egolfer

Sitat fra: carboncarstenDK på torsdag 09. februar 2017, klokken 17:44
Vores bil er nu 2 år og Car-Net er udløbet.

Vi burde alle stå sammen om at APP ikke skal koste 100 EURO for at få nogle funktioner der er i bilen til at virke.

Prisen for at starte og stoppe opladning samt forvarme bilen er for dyr.

Men er der bare 10 der betaler beholder VW prisen.

CC

Har også haft 2 år gratis, og betaler ikke 750 DDK for den AAP.

Enig. Prisen er bare latterlig.
Dersom Møller nekter å betale igjen om to år så kommer jeg ikke til å kjøpe den. Bruker app'en kanskje en gang hver to måneder.
VW eGolf 2016 med VP

Mortstokk

Jeg også la ut 1600kr for 2 års forlengelse, og fikk dette refundert fra min lokaler Møller butikk.

App har fungert helt utmerket siden nyttår.  :+1:

vitcho

Carsten, jeg skrev til SMC efter sidste større opdatering i anledning af appen faktisk er begyndt at virke og spurgte, om jeg også fik to ekstra år gratis ligesom i Norge. Han sagde, jeg skulle skrive, når mit abonnement løb ud, så ville han forlænge den med den tid, den ikke virkede for mig (uden beregning). Måske du skulle prøve det samme?

Der er et link til den officielle udmelding fra VW i Norge, hvor de giver 2 år ekstra herinde på forum et sted - den er et vægtigt argument, synes jeg.

carboncarstenDK

det vil jeg da gøre, hvem skrev du til?
CC

krister461

Sitat fra: gamer73 på torsdag 09. februar 2017, klokken 11:31
Dessuten er det ikke kaldt nok i Bergen til at det skal være særlig behov for forvarming uansett men men.
Snakk for deg selv. Synes det er mye mer behagelig å sette seg i en bil som holder 20 grader enn en som holder et sted mellom 0-10.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA