Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: for og i mot nye focus??

Startet av svingen, fredag 14. april 2017, klokken 21:30

« forrige - neste »

svingen

Ref den her som betyr ca 180 Tusen bilen blir solgt får Bør vi se noe reduksjon i Norge å? Er jo sykt mye bil får pengene.   http://pushevs.com/2017/02/06/renault-zoe-now-affordable-portugal/
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Selters

Tror den prisen innebærer at du må betale leie for batteriet.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk


pudderjagar

Yepp. Renault klarar ikkje å legge vekk batterileiga.

Dette står litt ned i artikkelen:

"Renault is now heavily advertising on TV and online the ZOE Z.E. 40 Intens Flex (battery leasing) with a price of 17.560 €"
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

ladov

Det er vel ikke rart at de tilbyr batterileasing som opsjon..

Jeg sjekket prisforskjellen mellom Zoe og Clio i fjor* og da var Zoe 25% dyrere, nye Zoe er 50% dyrere enn Clio. Den forskjellen kan være tøff å selge, særlig i land som ikke har Norges generøse elbilordninger. Vi kan regne med at batteriet koster minst 75000, holder vi batteriet utenfor blir de nesten like dyre, du kan betale leasing i stedet for diesel og du får en morsom miljøvennlig bil.

*pris uten subsidier eller avgifter men med batteri.
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA