Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Utslippsbiler versus nullutslippsbiler

Startet av Jejl, fredag 14. april 2017, klokken 18:22

« forrige - neste »

JorgenM

1/2 ja. Den er vel rundt 50cm tipper jeg. Langt bedre kraft enn med det hjulkrysset jeg hadde i alle fall.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

cra

Sitat fra: JorgenM på fredag 05. mai 2017, klokken 12:44
1/2 ja. Den er vel rundt 50cm tipper jeg. Langt bedre kraft enn med det hjulkrysset jeg hadde i alle fall.

Hjulkryss og faste muttere/bolter kan fort bli et C-moment i akrobatikk! Stable klosser og planker under den utstikkende enden av hjulkrysset så man kan hoppe på det for å løsne muttere er skumle saker. Gjorde det før, men har fått meg latmannsarm som gjør susen. Hadde et bilig hjulkryss der den mest brukte armen sikkert er vridd en halv omdreining.  :o
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

JorgenM

Jeg endte opp med å sette på (de støyende) 21-tommerne til slutt, ikke de nye facelift-19-tommerne jeg nettopp kjøpte. Skal høre med Tesla angående utstikkende muttre på mandag.

Nå forsvant TPMS-feilmeldingen jeg har hatt siden jeg byttet til vinterdekk i fjor også, burde vel ha den på EU-kontroll nå da, må bare sjekke om mønsterdybden er innafor først...
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA